دین و مذهب

ارائه خدمات به عزاداران سیدالشهدا توسط ۱۸ تیم هلال احمر زنجان

18 تیم هلال احمر زنجان برای ارائه خدمات به عزاداران سیدالشهدا(ع) آماده هستند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران و اعضای جوانان هلال احمر در قالب ۱۸ تیم برای عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) در شهر زنجان خدمات امدادی و بشردوستانه ارائه می دهند.
دکتر سید قاسم موسوی افزود: براساس برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده، امسال مقرر است برنامه های حسینیه اعظم زنجان، زینبیه اعظم، ارمغانخانه و روستای مشکین در دهه اول محرم تحت پوشش خدمات امدادی بشردوستانه قرار گیرد.
وی یادآوری کرد: در مراسم دسته های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان، تعزیه خوانی ارمغانخانه و روستای مشکین، چهار دستگاه موتور آمبولانس، سه دستگاه آمبولانس، ۳۰ نفر از نیروی های امدادگر، نجاتگر و تیم توانا اعم از خواهران و برادران در مسیرهای تعیین شده مستقر می شوند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این نیروها با امکانات بیان شده برای همه عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) خدمات امدادی مورد نیاز را ارائه خواهند داد.
موسوی اظهارداشت: علاوه بر این امکانات بیان شده، یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز مراسم عزاداری دسته حسینیه اعظم زنجان را پوشش امدادی خواهد داد.
وی به برنامه معاونت جوانان اشاره کرد و ادامه داد: سه چادر در شهر زنجان از ورودی تهران، تبریز و در راه آهن منطقه شمالغرب مستقر و برای عزاداران ورودی به شهر زنجان خدمات بشردوستانه ارائه خواهند کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سه تیم سه نفره از اعضای داوطلب جوانان نیز در این چادرها مستقر خواهند شد.
موسوی اضافه کرد: کارکنان، اعضای داوطلبان، امدادگر و جوانان در مراسم عزاداری یوم العباس زنجان حضور خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: ۱۴ پایگاه امداد و نجات جاده ای ثابت و موقت نیز ۲۴ ساعته برای ارائه خدمات امدادی در جاده های استان زنجان فعال هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا