اقتصاد

کشف ۹۰راس دام قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 90 راس دام سبک (گوسفند)فاقد مجوز حمل و کشتار به ارزش تقریبی 4 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

کشف ۹۰راس دام قاچاق در زنجان
به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۹۰ راس دام سبک (گوسفند)فاقد مجوز حمل و کشتار به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
 
سرهنگ یوسف اسماعیل زاده افزود: عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در اتوبان زنجان-تبریز به یک دستگاه خودرو کامیون بنز مشکوک و با هماهنگی قضایی ، خودرو با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف گردید.
 
وی افزود: در بازرسی صورت  گرفته از خودرو ۹۰ راس دام سبک (گوسفند) فاقد مجوز را کشف و ضبط کردند.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در ادامه با اعلام این که ارزش تقریبی احشام کشف شده برابر نظر کارشناسان ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد:  در این خصوص یک نفر متهم همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شد.
 
سرهنگ اسماعیل زاده در پایان با اشاره به اینکه دام های مکشوفه با هماهنگی قضایی به کشتارگاه تحویل گردید، تأکید کرد: پلیس در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و به تبع آن رونق و جهش تولید همه تلاش خود را به کار بسته ، تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا