اقتصاد

طراحی سه پروژه مسکن در شهرستانهای خدابنده، صائین قلعه و سلطانیه

۱۵ هزار و ۸۳۴ نفر در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان زنجان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

به گزارش پایگاه خبری اسمان زنجان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تعداد ۱۵ هزار و ۸۳۴ نفر در استان زنجان در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۶۰۰ نفر نهایی شده است.

رضا خواجه‌ای ، به اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان که توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود اشاره کرد و گفت: سه پروژه در شهرستانهای خدابنده، صائین قلعه و سلطانیه در دست طراحی است.

وی اظهار کرد: تعداد ۱۵ هزار و ۸۳۴ نفر در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۶۰۰ نفر نهایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: اجرای هزار و ۲۰۳ واحد مسکونی شروع شده و در نهایت ۴۹۵ واحد در اجرای فونداسیون قرار دارد و ۲۴۳ واحد هم در اجرای اسکلت است.

خواجه‌ای با بیان اینکه پروژه ۳۶۸ شهر زنجان گلشهر هم توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود، افزود: امیدواریم با برنامه ریزی و تامین تسهیلات در موعد این پروژه به اتمام برسد.

وی از وجود ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۵ درصد این واحدها معادل بیش از ۵۱ هزار واحد مقاوم سازی شده است و امسال ۴ هزار و ۲۳۰ فقره برای مقاوم سازی به بانک‌ها در استان زنجان ابلاغ شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: همه این واحدها برای بانک‌های عامل معرفی شدند و این بانک‌ها همکاری خوبی دارند و تا کنون ۳ هزار و ۵۰۰ واحد هم عقد قرار داد صورت گرفته است.
[۸:۰۹ قبل‌ازظهر, ۱۴۰۱/۳/۲۰] نرگس رسولی: معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان عنوان کرد: سهم قابل قبول پروژه‌های حوزه راهسازی استان در حوزه اشتغال‌آفرینی
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه پروژه‌های حوزه راهسازی در استان زنجان اشتغالزایی خوبی دارند، گفت: بیش از ۵ هزار نفر به صورت غیر مستقیم در ۷ پروژه راه سازی استان زنجان مشغول به کار هستند.

اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)؛ با بیان اینکه قسمت اعظمی از اقدامات پروژه‌های عمرانی توسط نیروی انسانی انجام می‌شود، گفت: احداث ابنیه، کارهای فنی زیر سازی، آسفالت ریزی، و نصب علایم، خط کشی و نصب گاردیل از اقداماتی است که توسط نیروی انسانی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶ پروژه ملی در سطح راههای استان در حال ساخت است، اظهار داشت: همچنین یک پروژه هم به عنوان پروژه استانی ویژه بوده و در مجموع ۷ پروژه در بخش احداث راههای استان در برنامه کاری معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان، با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده ، گفت: پروژه‌های راه سازی اشتغال زا است و در توسعه یافتگی استان نقش بسیار موثری دارند و در استان زنجان پروژه‌های راهسازی اشتغالزایی خوبی دارند.

اسماعیلی تاکید کرد: در پروژه‌های عمرانی در هر کارگاه به صورت مستقیم نزدیک ۱۵۰ نفر مشغول کار هستند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۲ قطعه در این ۷ پروژه وجود دارد که به طور متوسط در هر قطعه ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم مشغول کار هستند، تصریح کرد: در مجموع بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نفر هم به صورت غیر مستقیم در ۷ پروژه راه سازی استان زنجان مشغول به کار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا