اخبار ویژهعلم و فناوری

توسعه بازار محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

تفاهمنامه توسعه بازار محصولات تولیدی مددجویان بین شرکت لندوکس و کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرعامل شرکت لندوکس، تفاهمنامه توسعه بازار محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را یکی از مهمترین برنامه های این شرکت عنوان کرد و گفت: انعقاد این تفاهمنامه بمنظور بهره گیری از ظرفیت متقابل در فراهم کردن زمینه توسعه کسب و کار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و توسعه بازار محصولات تولیدی، ترویج فرهنگ خیر و احسان می باشد.
بهروز حسینی افزود: با اجرای این تفاهمنامه، تولیدکنندگان و کسب و کارهایی که مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشند، محصولات خود را در پلتفرم کسب و کار آنلاین لندوکس به نشانی Landux.ir به مشتریان سراسر کشور ارائه می کنند.
وی با اشاره به اینکه همه کسب وکارهای زنجانی می توانند، به عنوان فروشنده در فروشگاه آنلاین لندوکس، به ارائه محصولات خود بصورت آنلاین بپردازند، اضافه کرد: طی این تفاهمنامه، نزدیک به ۱۰۰ کسب و کار مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در فروشگاه آنلاین لندوکس فعالیت خواهند کرد.
حسینی اظهار داشت: صاحبان کسب و کارها می توانند جهت ثبت نام رایگان به آدرس https://landux.ir/فروشنده-شوید/ مراجعه نمایند.
وی در پایان گفت: انجام آموزشهای ترویجی و تخصصی در زمینه توسعه بازار و فروش محصولات در بستر پلتفرم توسعه کسب و کار برخط لندوکس به مجریان طرحهای اشتغال امام(ره) بصورت رایگان، انجام اقدامات لازم و مقتضی در جهت توسعه بازار و فروش محصولات مجریان طرحهای اشتغال امداد امام(ره)، همکاری جهت ایجاد هم افزایی در برگزاری نمایشگاه های فصلی و منطقه ای در قالب بازارچه های عرضه و فروش محصولات تولیدی مددجویان امام(ره) از مفاد این تفاهمنامه می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا