اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

تاثیر مطلوب انعکاس خدمات شورای شهر و شهرداری در صدای مرکز زنجان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به تاثیر مطلوب انعکاس خدمات و عملکرد بخشهای مختلف شورای شهر و شهرداری در برنامه های شبکه اشراق و صدای مرکز زنجان، بر آمادگی مرکز در خصوص گسترش تولیدات رسانه ای مشترک تاکید کرد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با رئیس و اعضای شورای شهر زنجان، همکاری های متقابل صداوسیما و مجموعه شورای اسلامی شهر را موجب پیشرفت و توسعه شهری و تسریع در پروژه های مربوط به خدمات شهری دانست.

محسن لطیفی با اشاره به اهمیت توسعه متوازن شهری افزود: یکی از مهمترین عوامل نهادینه شدن این امر حضور و مشارکت جدی مردم در مسائل مختلف مرتبط با حوزه های شهری است که بدون فرهنگ سازی رسانه ای میسر نخواهد بود .

وی اهمیت خدمت رسانی در حوزه خدمات شهری را یاد آور شد و افزود: انجام بموقع یک پروژه شهری موجب رضایت عمومی، تعمیق اعتماد و تحکیم ارتباط بین حاکمیت و مردم خواهد بود و بحمد الهی مردم زنجان رضایت خوبی از عملکرد مجموعه شورای شهر و شهردار فعلی دارند که امید است این روند با سرعت و کیفیت بیشتر ادامه داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به تاثیر مطلوب انعکاس خدمات و عملکرد بخشهای مختلف شورای شهر و شهرداری در برنامه های شبکه اشراق و صدای مرکز زنجان، بر آمادگی مرکز در خصوص گسترش تولیدات رسانه ای مشترک تاکید کرد و گفت: شبکه اشراق مخاطب خوب و قابل توجهی در استان دارد و بستر مناسبی جهت ارتباط موثر و سازنده مجموعه شورا و شهرداری با شهروندان، تبیین حقوق شهروندی، تقویت فرهنگ شهرنشینی و بازوی توانمند مجموعه شهرداری ها است.

لطیفی همدلی و وحدت رویه بین مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری را فرصت مغتنم و مضاعف برای خدمت دانست.

وی با بیان اینکه همکاری و همفکری های صداوسیمای مرکز زنجان با شورای اسلامی و شهرداری زنجان مطلوب است افزود: صداوسیمای مرکز زنجان این آمادگی را دارد تا از تمامی ظرفیت خود برای توسعه شهری و رفع مشکلات شهروندان استفاده کند .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به جایگاه دوم صداوسیمای مرکز زنجان در حوزه جذب مخاطب اشاره کرد و گفت: شبکه استانی زنجان با تهیه و پخش برنامه های امید بخش در مسیر انعکاس دستاوردهای نهادهای اجرایی که همان دستاورد نظام اسلامی است حرکت کرده است که از آن جمله می توان به برنامه های خانه ما، درشهر، دانیشیق، و پوشش خبری مصوبات و اقدامات شورای اسلامی و شهرداری زنجان اشاره کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان هم در این جلسه گفت: اطلاع رسانی بموقع همراه با صحت و دقت در خروجی برنامه های صداوسیمای مرکز زنجان قابل مشاهده، بی بدیل و قابل تقدیر است

ناصحی مقدم با تقدیر از توجه رسانه استانی به خدمات صورت گرفته گفت: آموزش های پخش شده توسط صدا و سیما موجب افزایش مشارکت های مردمی در سالهای اخیر شده است.

وی ارتباط گیری اعضای شورای شهر را با مردم از طریق صداوسیما را مهمترین گام برای افزایش تعاملات جهت رفع مشکلات شهروندان دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان توجه به خواست عمومی در خصوص توسعه شهر را از اولویت های این مجموعه اعلام کرد و افزود: ساز و کار لازم در جهت انجام خدمات شهری و تسریع پروژه های عمرانی در گرو برقراری ارتباط دوسویه و سازنده شورای شهر و شهرداری با مردم است که در این خصوص رسانه ها و بویژه صداوسیما نقش بسزایی ایفا می کنند.

انعکاس عملکرد کمیسیون های تخصصی شورای شهر در صداوسیما جهت آشنایی مردم با کارکردهای شورا یکی از خواسته های اعضای شورا از مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت تا از این طریق ارتباط مردم با اعضای شورای شهر تقویت و زمینه برای ارائه دستاوردها بیش از این فراهم شود.

تلاش برای افزایش همکاری دستگاه ها با شورای شهر و اطلاع رسانی آن جهت توسعه شهری، استفاده از ظرفیت رسانه ، برای رصد مشکلات شهری و پیگیری آن از طریق شورا و دستگاه های اجرایی، استفاده از ظرفیت بانوان و فعالین زن حوزه های اجتماعی و شهری و راه اندازی استودیو شهر و … از دیگر موضوعات مطرح شده توسط اعضای شورای شهر در این نشست بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا