اخبار ویژهاقتصاد

واریز حدود ۱۰۸۲ میلیارد ریال به حساب دهیاری ها و شهرداری های استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل امور مالیاتی زنجان گفت: تا پایان بهمن ماه سال جاری حدود ۱۰۸۲ میلیارد ریال اعتبارات ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان زنجان واریز شده است.
فیروز شکوری افزود : تا سی ام بهمن ماه سال جاری  حدود ۱۰۸۲ میلیارد ریال اعتبارات ارزش افزوده  به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان زنجان واریز شده است.
وی اظهار داشت: این اعتبارات به حساب ۲۱ شهرداری شهرهای استان و دهیارها و روستاهای فاقد دهیاری و همچنین عشایر استان واریز شده است که از این مبلغ سهم شهرستان زنجان بیش از ۵۳۱ میلیارد تومان می باشد، شهرستان ابهر بیش از ۱۵۵ میلیارد تومان، شهرستان خرم دره حدود ۷۰ میلیارد تومان، شهرستان خدابنده بیش از ۱۶۸ میلیارد تومان، شهرستان ایجرود بیش از ۳۷ میلیارد تومان، شهرستان سلطانیه بیش از ۳۱ میلیارد تومان، شهرستان طارم حدود ۴۸ میلیارد تومان و سهم شهرستان ماهنشان بیش از ۴۲ میلیارد تومان می باشد.
این مقام مسئول اظهار کرد امیداوریم با این واریزی ها به حساب شهرداری ها و دهیاریها شاهد هرچه بیشتر عمران و آبادانی در استان باشیم.
این مقام مسئول تاکید کرد:  این حق مسلم مردم شریف ماست که شاهد اتقافات خوب در حوزه  توسعه  شهر و دیارخود باشند و بدانند مالیات پرداختی آنها صرف چه اموراتی می شود، بنابراین تبیین بیشتر موضوع باعث میشود مردم نیز پا به پای مسئولین خود در توسعه شهری و روستایی مشارکت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا