اقتصاداخبار ویژه

پیاده‌سازی مدیریت دانش در استان زنجان

مدیریت دانش تکنیکی است که به سازمانها برای حفظ دارایی ارزشمند خود کمک می کند و امروزه سازمان ها و شرکت ها بر پایه دانشی که برای تولید محصول یا خدمات دارند،استوار مانده اند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت:مدیریت دانش،ضامن ارتقای توانایی تصمیم‌گیری سریع و چابکسازی سازمانی است و موجب ساختاردهی به دانش و اطلاعات و قابل دسترس کردن آنها می‌شود که در استانداری زنجان کارهایی را برای پیاده سازی آن آغاز کرده‌ایم.
مرتضی شهامی افزود: مدیریت دانش تکنیکی است که به سازمانها برای حفظ دارایی ارزشمند خود کمک می کند و امروزه سازمان ها و شرکت ها بر پایه دانشی که برای تولید محصول یا خدمات دارند،استوار مانده اند.
وی اظهار داشت: این دانش در اختیار کارکنان قرار دارد و در فرایندها و در تکنیک های تولید نهفته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان تصریح کرد: سازمان ها برای بقا و پیشرفت خود نیاز دارند تا از این دانش محافظت وآن را با دانش های جدید جهان به روزرسانی کنند.
وی اظهار داشت: مدیریت دانش در پی تولید، حفظ و نشر دانش موجود در سازمان‌ها برای آموزش صحیح و اصولی کارمندان است.
شهامی افزود: زمانی که کارکنان در سازمان از آموزش‌های اصولی و دقیق بهره‌ ببرند شاهد افزایش کارایی و بهبود عملکرد در همه جنبه‌ها خواهیم بود.
وی اظهار داشت: در این زمینه با مرتضی شهامی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان در خصوص پیاده سازی مدیریت دانش در استان گفت و گو داشته ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا