اخبار ویژهاقتصاد

مراجعه بیش از ۴هزار نفر به ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی

۴هزار و ۲۰۰ نفر به ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان مراجعه کردند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نفر در مدت سه روز به ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان مراجعه کردند.
اصغراسماعیلی با بیان اینکه همزمان با سفر دور دوم رئیس جمهور و هیات دولت به استان زنجان، ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و روسای استانی در زنجان به مدت سه روز در محل سالن ورزشی دادمان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان فعال بود،گفت: این ستاد از ۱۴ دی ماه برپا شد و تا ۱۶ دی ماه روز شنبه ادامه داشت.
وی با اشاره به اینکه ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی با عنوان طرح ملی« خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی» برپا شده بود،اظهار کرد: بیش از ۷۰ نفر از مدیران ستادی وزارت راه و شهرسازی در قالب ۱۴ تیم در ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی حضورداشتند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: طی این سه روز بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نفر به ستاد مردمی مراجعه کردند که بیشترین مطالبات و مراجعات مردم در خصوص نهضت ملی مسکن بود.
اسماعیلی با بیان اینکه نمایندگان تمام دستگاههای اجرایی زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در این ستاد حضور داشتند، گفت: مردم استان زنجان مطالبات و درخواست‌های خود را در بخش های املاک،مسکن و شهرسازی،راهداری و حمل و نقل جاده ای،حمل و نقل ریلی (راه آهن)،بانک مسکن،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،بازافرینی و احیاء بافت فرسوده شهری،هواشناسی، شرکت فرودگاه ها ، ـآزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل و سازمان نظام مهندسی بیان کردند.
وی بیان داشت: در این راستا مشکلات و مسائل مطرح شده مردم پروژه به پروژه و بخش به بخش صورت جلسه شده و به تمام موارد رسیدگی خواهدشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا