سیاسی و اجتماعیاخبار ویژه

آسفالت‌ریزی معابر همچنان ادامه دارد

با توجه به نیازسنجی که ما در ابتدای کار انجام دادیم با اختلاف بیست پله‌ای شهروندان درخواست آسفالت‌ریزی در معابر را خواستار بودند که با یک کار جهادی در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، شهردار زنجان گفت: استفاده بهینه از منابع درآمدی و صرفه‌جویی در هزینه‌کردها و تامین رفاه شهروندان در اولویت برنامه‌های شهرداری زنجان است.
دکتر علیرضا فیروزفر در حاشیه افتتاح پارک رز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه پارک رز با یک پنجم هزینه برآوردی و تنها در عرض ۲۵ روز به مرحله بهره‌برداری رسد، اظهارکرد: یک ماه پیش این محل فضای خاکی بود و شهرداری با مدیریت جهادی در عرض ۲۵ روز نسبت به احیای این پارک اقدام کرد. برآورد پیمانی این پروژه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود و اصل ایده ایجاد پارک موضوعی بود.
وی با اشاره به اینکه گونه‌های نایاب را به صورت نمایشگاهی و از کل دنیا به صورت نمایشگاهی در این پارک به نمایش خواهیم گذاشت، تصریح کرد: با مدیریت جهادی معاونت خدمات شهری، سیما منظر و شهرداری احداث این پارک موضوعی در دستور کار قرار گرفت که فازهای بعدی این پروژه نیز تعریف خواهد شد.
فیروزفر با اذعان به اینکه چمن‌کاری در این پارک انجام نشده و طراحی، آبرسانی و برق رسانی، عملیات کاشت و مبلمان در مدت زمان کمتر از یک ماه کار عظیمی است که تنها با ۲۰۰ میلیون تومان اجرا و با یک پنجم هزینه برآوری به اتمام رسید، گفت: اقدامات شهرداری باید روزانه رصد شود، چون سرعت کار بسیار بالاست به همین خاطر حجم کاری که طی فقط سه روز در پروژه سبزه‌میدان انجام شده قابل توجه بوده است.
وی به تداوم آسفالت‌ریزی در شهر نیز اشاره کرد و گفت: اقدام شهرداری زنجان در آسفالت‌ریزی در سطح کشور مطرح شده است و طبق نیازسنجی که ما در ابتدای کار انجام دادیم با اختلاف بیست پله‌ای شهروندان درخواست آسفالت‌ریزی در معابر را خواستار بودند که با یک کار جهادی در حال انجام است.
شهردار زنجان به تکمیل پروژه‌های دیگر در سطح شهر اشاره کرد و گفت: کف‌سازی بازار بالا که رضایت‌مندی کسبه را به دنبال داشت را یکی دیگر از موفقیت‌های مهم شهرداری یاد کرد.
وی به تخریب آسفالت منطقه اعتمادیه توسط شرکت آب اشاره کرد و یاد آور شد: قبل از شروع آسفالت‌ریزی به شرکت خدمات‌رسان اطلاع داده شده بود ولی حوادث پیش‌بینی نشده اتفاق می‌افتد ولی انتظار داریم اصلاح شبکه اتفاق بیافتد و فرسودگی رفع شود و کنده‌کاری اصولی انجام شود.
وی تاکید کرد: شهرداری پیگیر است که شرکت آب باید قسمت تخریب شده معبر را ترمیم کند البته شهرداری با جدیت ورود پیدا کرد در صورتی‌که در سنوات گذشته تخریب‌های صورت گرفته بدون توجه رها می‌شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا