دسته بندی نشده

هیچ خاموشی در بخش خانگی و تجاری امسال اعمال نشده است

براساس توافق وزارت نیرو با وزارت صمت و کشاورزی امسال این دو بخش همکاری بسیار مطلوبی در گذر از پیک‌بار تابستان با صنعت برق داشته‌اند و به همین سبب هیچ خاموشی در بخش خانگی و تجاری امسال اعمال نشده است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رویا قزلباش با اعلام اینکه با عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری خوشبختانه تاکنون هیچ خاموشی بابرنامه‌ای به سبب کاستی توزیع برق در شبکه استان زنجان نداشته‌ایم گفت: براساس توافق وزارت نیرو با وزارت صمت و کشاورزی امسال این دو بخش همکاری بسیار مطلوبی در گذر از پیک‌بار تابستان با صنعت برق داشته‌اند و به همین سبب هیچ خاموشی در بخش خانگی و تجاری امسال اعمال نشده است.
قزلباش افزود: امسال در بخش صنعت ۱۳۸۸ تفاهم‌نامه، در بخش کشاورزی ۷۹۵۴ تفاهم‌نامه، در بخش اداری ۳۹۱تفاهم‌نامه، در بخش تجاری ۶۱۸ تفاهم‌نامه و جایگاه‌های سی‌ان‌جی نیز ۳۷ تفاهم‌نامه با مشترکان منعقد شده است.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان همچنین از عقد ۴۵ تفاهم‌نامه همکاری در بخش‌های صنعتی و اداری دارای مولد خودتامین نیز خبر داد و گفت: ۲۵ واحد صنعتی و ۲۰ واحد اداری دارای نیروگاه خودتامین با توزیع برق استان زنجان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده‌اند و در ساعت پیک مصرف با به مدار آوردن این نیروگاه‌ها ما را در ارائه برق پایدار به مشترکان یاری نموده‌اند.
رویا قزلباش تاکید کرد: میزان مصرف مشترکان بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری به سبب نصب کنتورهای هوشمند به صورت لحظه‌ای قابل پایش است و همچنین همکاران توزیع برق استان زنجان به صورت حضوری نیز نظارت کاملی بر رعایت مصرف مشترکان دارند.
قزلباش با اشاره به برگزاری دوره‌های مدیریت مصرف برای مشترکان مختلف گفت: امسال با تلاش همکاران دوره‌های مدیریت مصرف برای مدیران انرژی ادارات و دستگاه‌های دولتی و صنعتی و کشاورزی برگزار گردیده است و همچنین کارشناسان مدیریت مصرف توزیع برق استان زنجان با حضور در مجموعه‌های مختلف استان موارد و راهکارهای مدیریت مصرف برق را ارائه کرده‌اند.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر مشترکان در مدیریت مصرف برق به‌سبب فرارسیدن گرمترین روزهای سال عنوان کرد: با به‌کارگیری چند راه‌کار ساده در خانه و محل کار مانند: استفاده از کولرآبی به جای کولر گازی، استفاده از دور کند کولر آبی، بهره‌گیری از نور طبیعی در ساعات روز به جای روشنایی برقی، عدم استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعات اوج‌بار به راحتی می‌شود مصرف برق رابه میزان قابل توجهی کاهش داد.
گفتنی است شهروندان می‌توانند با نصب اپلیکیشن موبایلی برق‌من از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به نشانی WWW.ZEDC.IR علاوه بر مشاهده میزان مصرف برق خود، راه‌کارهای مدیریت مصرف برق را نیز دریافت کنند تا با کاهش مصرف علاوه بر کمک به اقتصاد خانوار از تخریب محیط زیست نیز پیشگیری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا