اقتصاد

بازدید روسای مراکز نمایشگاه های استان زنجان از نمایشگاه های بین المللی استان گیلان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مهندس سیدرضا قندیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان و عضو هیات رئیسه انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران از محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان گیلان بازدید و با مهندس شاد مدیرعامل شرکت نمایشگاه های رشت دیدار کرد.
در این دیدارها پیرامون فعالیت مشترک نمایشگاه های شمالغرب کشور در برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی، همکاری در رفع موانع بوجود آمده در خصوص برخی تصمیمات استانی، راهکارهای تقویت زیرساخت های نمایشگاهی و برنامه ریزی های مشترک با مجریان نمایشگاه ها بحث و بررسی شد.
گفتنی است ، در این نشست باتوجه به برگزاری نمایشگاه های تخصصی در استان زنجان، موضوع دعوت از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع استان گیلان جهت مشارکت در نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک و متوسط، شهرک های صنعتی، واحدهای صنعتی بزرگ و بازرگانی مطرح، آمادگی ثبت نام و دعوت از واحد های صنعتی از سوی استان گیلان اعلام شد.
همچنین درخصوص برگزاری نشست مشترک استان گیلان و استان زنجان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و انعقاد تفاهم نامه های همکاری و برگزاری نمایشگاه های تخصصی توسط انجمن نمایشگاه های کشور گفتگو و برنامه ریزی لازم جهت اطلاع رسانی به استانهای کشور در دستور کار قرارگرفت.
لازم به ذکر است، در این بازدید که به اتفاق مهندس شاد مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گیلان و به دعوت مهندس ساجدی فر مدیرعامل محترم شرکت فرانگران آرمانگر کادوس همراه بود از محل برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی استان گیلان بازدید به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا