اقتصاد

افتتاح پارک رز طی هفته آینده

ما روزانه مبلغ بالایی برای آسفالت‌ریزی هزینه می‌کنیم و شاید مبلغ آن در هر روز به اندازه یک پروژه عمرانی باشد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، شهردار زنجان در آیین افتتاح مرکز معاینه فنی خودرو با اشاره به آغاز کف‌سازی بازار پس از چند سال بی‌سامانی گفت: این پروژه آغاز شده و دو ماه دیگر در قسمت بازار بالا به پایان می‌رسد و بازار پایین هم در برنامه است
علیرضا فیروزفر گفت: عید غدیر عید بزرگی است چون عید ولایت است و این باعث افتخار ماست که تحت لوای ولایت به مردم خدمت کنیم.
شهردار زنجان افزود: هر روز جلسات قرارگاه عمرانی و یک روز در میان جلسه قرارگاه خدمات شهری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به همفکری و همکاری مجموعه شهرداری با شورا برای اجرای این پروژه‌ها بیان کرد: همبن امر موجب تسریع در امر خدمت‌رسانی شده است.
فیروزفر گفت: ما روزانه مبلغ بالایی برای آسفالت‌ریزی هزینه می‌کنیم و شاید مبلغ آن در هر روز به اندازه یک پروژه عمرانی باشد.
شهردار زنجان با اشاره به آغاز کف‌سازی بازار گفت: تا دو ماه دیگر کف‌سازی بازار پایین تمام شده و کف‌سازی بازار بالا آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه در حوزه خدمات شهری نیز ریز به ریز پروژه‌ها بررسی می‌شود و در قالب آن پارک‌ها بازسازی می‌شود.
فیروزفر از افتتاح پارک رز در هفته آینده خبر داد و گفت: طی دیروز و امروز به مناسبت عید غدیر در همه محلات زنجان جشن ویژه برای کودکان اجرا می شود.
وی با تقدیر از سازمان فرهنگی به خاطر جشن‌های شاد دهه ولایت بیان کرد: خوش‌بختانه به همت این بزرگواران نوای یا علی در همه نقاط شهر پیچیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا