سیاسی و اجتماعی

بیشتر آتش‌نشانان از ورزشکاران موفق هستند

نیروهای آتش‌نشانی اکثرا از ورزشکاران موفق هستند و فقط در بخش غواصی نیروهای آتش‌نشانی در بحث آمورش وارد شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در مراسم افتتاح ایستگاه ۷ آتش‌نشانی زنجان گفت: ایستگاه ۷ آتش‌نشانی زنجان با هدف آموزش شهروند محور به بهره‌برداری می‌رسد.
مجید امیرفضلی افزود:هفت ایستگاه آتش نشانی هم اکنون در زنجان فعال است .
وی اظهار داشت: ایستگاه ۷ آتشنشانی مناطق فازهای یک تا پنج گلشهر کاظمیه را تحت پوشش قرار می‌دهد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان تصریح کرد: این مرکز به مساحت ۱۳۰۰متر با زیر بنای ۷۰۰مترمربع به بهره‌برداری می‌رسد.
امیرفضلی با اشاره به تزریق ۶۷میلیارد ریال اعتبار به سازمان آتش‌نشانی، تصریح کرد: اقدامات خوبی در خصوص اعتبارات داشته‌ایم و دغدغه بودجه‌ای نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است؛ وضعیت حقوقی آتش‌نشان‌ها نیز در خصوص اضافه کار تا حدودی بهبود یافته‌ است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به بازدیدهای مکرر شهردار و شورای شهر از ایستگاه‌های آتش‌نشانی عنوان کرد: برای احداث سه مرکز دیگر آتش نشانی نیز برنامه‌ریزی انجام دادند.
وی با اشاره به برنامه شهرداری برای خرید سه دستگاه خودرو بیان کرد: خوشبختانه ۲۵ خوردو آتش‌نشانی داریم که همه اورهال شده است و بحث شیت بازار در حال بررسی است.
امیرفضلی با اشاره به اینکه مطابق جمعیت شهر زنجان امروز باید ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی در زنجان داشته باشیم، گفت: طبق دستور شهردار یک ایستگاه تا پایان امسال افتتاح و سال آینده نیز دو ایستگاه دیگر افتتاح می‌شود.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده و کنونی آتش‌نشانی زنجان گفت: افتتاح مرکز EOC “اتاق کنترل” با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان از جمله این کارهای مهم است که آغاز شده و طبق برنامه ریزی ها در دهه فجر افتتاح خواهد شد.
امیرفضلی با بیان اینکه این سازمان یکی از سازمان های منظم از نظر مالی است افزود: این سازمان یک ریال بدهی ندارد و از نظر ایمن کردن ساختمان ها رویکرد ساختمان های ایمن را داشته و فعالیت های خوبی انجام گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: آموزش به عنوان یک رکن در آتش نشانی است که این مولفه مهم روزانه توسط اساتید به آتش نشانان داده می‌شود تا همیشه بروز و آماده باشند.
وی درباره تقویت مهارت‌های نیروهای آتش‌نشانی نیز گفت: نیروهای آتش‌نشانی اکثرا از ورزشکاران موفق هستند و فقط در بخش غواصی نیروهای آتش‌نشانی در بحث آمورش وارد شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا