سیاسی و اجتماعی

همکاری تنگاتنگ اعضای شورا و شهرداری برای خدمت به مردم

در حال حاضر اعضای شورا به همراه شهردار دست در دست هم برای خدمتگزاری هرچه بیشتر به همشهریان در حال کوشش هستند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان ، جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی ۲۳ تیرماه با حضور اعضای شورا، شهردار، معاون نیروی انسانی و اصحاب رسانه برگزار شد.
گفتنی است ،در ابتدای جلسه رئیس شورای اسلامی شهر زنجان سخنانی در خصوص حجاب و عفاف و همینطور روز بزرگ غدیر به میان آوردند و در ادامه از شهردار زنجان خواستار برگزاری برنامه هایی با موضوع برنامه های فرهنگی و مخصوصا حجاب و عفاف در طول سال شد.
مرادلو ضمن تشکر از شهردار بابت پیگیری امور، نسبت به مقایسه کارهای انجام شده در سال قبل و امسال، بیان کرد که مردم این تفاوت ها را می‌بینند و در حال حاضر اعضای شورا به همراه شهردار دست در دست هم برای خدمتگزاری هرچه بیشتر به همشهریان در حال کوشش هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خبر از افتتاح ایستگاه شماره ۷ آتش نشانی واقع در گلشهر کاظمیه و همینطور مرکز معاینه فنی خودروهای سبک با مالکیت شهرداری برای خدمت رسانی به مردم را برای هفته آتی داشتند.
لازم به ذکر است، با پیگیری اعضای شورا تکمیل قسمتی از پارک گلشهر کاظمیه، ساماندهی تقاطع فخری زاده که رها شده و باعث بروز مشکلات جدی بود را جزو خدمات و پیگیری اعضای شورا و شهردار دانستند.
مصوبات این جلسه شامل موارد ذیل میباشد:
۱- درخواست صدور ترک تشریفات واگذاری مدیریت بهره برداری تولیدات بتنی با قید دوفوریت
۲ – درخواست صدور مجوز ترک تشریفات خرید و نصب تعداد ۵۲ دستگاه دوربین بهمراه ملحقات و ملزومات برای نصب در پادگان شهید مخبری در راستای بازگشایی پادگان
۳- تصویب هیئت عالی سرمایه گذاری در راستای عمل نمودن به تکالیف مندرج
۴- درخواست تصویب مناقصه انجام امور خدمات وسیله نقلی سفری( درون شهری) و (برون شهری) شهرداری زنجان
۵ -صدور مجوز انعقاد قرارداد تامین ۴ دستگاه اتوبوس درون شهری به مدت یک سال با رانندگان، جهت ایاب و ذهاب دانشجویان با اعمال ۵۰% تخفیف
۶- صدور مجوز پرداخت یارانه به شهروندان (۴۰% مبلغ کارت) جهت خرید کارت شهروندی به منظور پرداخت الکترونیکی هزینه سفرهای درون شهری
۷- مناقصه پیاده رو سازی و مناسب سازی فضاهای شهری در سطح منطقه
۸ – تصویب مناقصه واگذاری مدیریت بهره برداری از تعداد ۳۰دستگاه اتوبوس های ملکی تحت مالکیت شهرداری جهت خدمت رسانی به مردم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا