علم و فناوری

رقابت بیش از ۳۷۰ نفر از مهندسان معماری در آزمون ورود به حرفه مهندسی ساختمان

۳۷۶ نفر از مهندسان رشته معماری در آزمون ورود به حرفه مهندسان ۲۳ تیرماه در استان زنجان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، احسان ذبیحیان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشته معماری (طراحی) در استان زنجان خبر داد و گفت: این آزمون به روش ترسیمی و همزمان با سراسر کشور روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه از ساعت ۸ صبح در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این آزمون ۳۷۶ نفر از مهندسین استان زنجان شرکت می‌کنند، گفت: یکی از شرایط اخذ پروانه اشتغال مهندسی ساختمان قبولی در آزمون ورود به حرفه مهندسان است که هر ساله در رشته‌های ساختمان و در صلاحیت‌های مختلف برگزار می‌شود.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در این میان ۵۴ درصد از شرکت کنندگان در این آزمون آقایان و ۴۶ درصد خانم‌ها هستند.
ذبیحیان با تاکید بر اینکه امسال آزمون رشته طراحی معماری ۲۳ تیر ماه برگزار می‌شود، ابراز داشت: همچنین سایر رشته و صلاحیت‌ها هم در شهریور ماه برگزار خواهد شد.
وی ابراز داشت: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می‌توانند به سامانه ثبت نام آزمون‌ها به آدرس سایت شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور « http://www.sanjeshserv.ir »و یا به آدرس نشانی « inbr.ir »مراجعه و کارت خود را دریافت کنند.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان، بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این آزمون توسط شرکت کنندگان تاکید کرد و ابراز داشت: استفاده از ماسک برای شرکت در آزمون و همراه داشتن مواد ضد عفونی کننده ضروری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا