سیاسی و اجتماعی

پخش ویژه برنامه های در صدا و سیمای زنجان همزمان با دهه امامت

صدا و سیمای مرکز زنجان با ویژه برنامه های مختلفی در دهه امامت همراه مخاطبان خود خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،شبکه اشراق مناجات حضرت سیدالشهداء و دعای عرفه را از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۹ تیرماه از صحن مطهر امامزاده سید ابراهیم، حسینیه اعظم زنجان و بقعه قیدار نبی(ص) بصورت زنده پخش می کند.لازم به ذکر است این مراسم معنوی همزمان از شبکه استانی صدا هم بصورت مستقیم پخش می شود.
گفتنی است،همچنین ویژه برنامه ” بایرام گجه لری” با آیتم های شاد و مفرح از امشب به مناسبت عید قربان و دهه امامت و ولایت از ساعت ۲۲ هرشب از محل منطقه گردشگری گاوازنگ زنجان بصورت زنده پخش خواهد شد.
حضور گروه های موسیقی محلی، گروه های سرود، نمایندگانی از جامعه هنری-کارآفرینان و نخبگان، گزارش های مردمی و آیتم های شاد و جذاب از بخش های متنوع این برنامه شبانگاهی خواهد بود.
سایر برنامه های روتین شبکه اشراق مانند زنجانا سلام، خانواده، جوان، کودک و روستا هم با اختصاص آیتم های ویژه با حال و هوای این ایام پخش خواهد شد.
شبکه استانی صدا هم با ویژه برنامه”مصباح” از ساعت ۱۰ تا۱۱.۳۰ اعیاد قربان و غدیر، همراه شنوندگان خواهد بود و برنامه ایمان جلوه سی از ساعت ۷ صبح عید قربان پخش می شود.
بخش کارشناسی، ارتباط با کمیته امداد، پخش پیام های مردمی، موسیقی محلی و پویش کمک های مومنانه، گزارش از دیدار با سادات، آداب و رسوم عید و بسته های صوتی، از آیتم های این برنامه های زنده رادیویی است.
مشکات عنوان دیگر برنامه معاونت صداست که ترانه های شاد و محلی را در روز عید قربان و عید غدیر از ساعت ۸:۳۰ به درخواست مخاطبان پخش خواهد کرد.
برنامه ولایت بایرامی هم در طول دهه امامت بصورت زنده از ساعت ۱۸ به مدت ۵۵ دقیقه و برنامه اهل ولایت با موضوع غدیر با بهره از بیانات رهبری در این ایام از ساعت ۲۰:۲۰ به مدت ۱۵ دقیقه پخش خواهدشد.
علاوه بر این سایر برنامه های تولیدی و تأمینی حوزه های سیما و رادیو نیز با حال و هوای این ایام پخش خواهد شد.
معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با پوشش مراسم احسان و نیکوکاری،گزارش های ذبح قربانی، کمیته امداد و ذبح قربانی در شهرستان طارم، نماز بندگی، گزارش یاعلی(ع) و پوشش جشنهای قربان تا غدیر، گزارش فرزندان علوی و در مجموع ۱۰گزارش تولیدی و رویدادی رادیویی و تلویزیونی بمدت ۵ساعت و ۴۰ دقیقه همراه مخاطبان بخش های خبری خواهد بود.
معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید تولید آیتم منبر یک دقیقه ای در خصوص غدیر، تولید اینفوگرافیک و پوستر مرتبط با موضوعات مرتبط با قربان و غدیر، تولید پادکست گرافی با محوریت اثبات غدیر در راستای جهاد تبیین و پاسخگویی به شبهات، بهره گیری از ظرفیت موسیقی و کلیپهای شاد برای ایجاد حس عید و جشن بزرگ مسلمانان، اطلاع رسانی جشن ها و مسابقات قربان تا غدیر و بازنشر تولیدات سیما و صدا در بسترهای فضای مجازی همراه مخاطبان خود در فضای مجازی خواهد بود.

آدرس کوتاه :

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا