دین و مذهب

اجرای پویش مردمی نذر قربانی با مبلغ دلخواه

پویش نذر قربانی به منظور جمع آوری نذورات قربانی با برنامه ریزی این نهاد در استان زنجان نیز اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تبریک ماه ذی الحجه گفت: هرساله در آستانه عید سعید قربان،این نهاد بستر لازم برای مشارکت هر چه بیشتر مردم را در اجرای پویش نذر قربانی فراهم می آورد.
روح اله صالحی افزود: ترویج وتوسعه سنت حسنه قربانی از برنامه های مهم این نهاد بوده و در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت خیران ونیکوکاران در عید قربان برای خدمت رسانی به خانواده های عزیز تحت حمایت و بهره مندی آنان از برکات معنوی این ایام اجرا می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان، افزود: استفاده از ظرفیت های خیرخواهانه برای خدمت رسانی به خانواده های عزیز تحت حمایت از اولویت های اصلی کمیته امداد بوده و در همین راستا پویش نذر قربانی به منظور جمع آوری نذورات قربانی همزمان با عید سعید قربان و روزهای منتهی به این روز با برنامه ریزی این نهاد در استان زنجان نیز اجرا می شود.
وی همچنین اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده در قالب این پویش خیرخواهانه، خیران زنجانی می توانند با هر میزان از توانایی در این پویش مشارکت کرده و سهمی در اجرای این پویش و خدمت رسانی به خانواده های عزیز تحت حمایت در این بخش را داشته باشند.
مدیرکل کمیته مداد استان با بیان اینکه نذورات خیران نیک اندیش بین مددجویان عزیز تحت حمایت با اولویت فرزندان ایتام، بیماران صعب العلاج، سالمندان و زنان سرپرست خانوار توزیع می شود، ادامه داد: هم استانی ها می توانند از طریق کد دستوری ۰۲۴#*۸۸۷۷* وشماره تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ به صورت غیر حضوری ویا از طریق دفاتر ۱۴ گانه این نهاد و مراکز نیکوکاری در پویش نذر قربانی مشارکت کنند.
گفتنی است، پویش مردمی نذر قربانی با هدف توسعه وترویج فرهنگ خیر واحسان وفراهم کردن زمینه مشارکت خیران زنجانی در کارهای خیرخواهانه برای خدمت رسانی به خانواده های عزیز تحت حمایت از اولویت های اصلی کمیته امداد بوده و در همین راستا پویش نذر قربانی به منظور جمع آوری نذورات قربانی با برنامه ریزی این نهاد در استان زنجان نیز اجرا می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا