اقتصاد

ارسال دومین محموله امدادی به خوی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دومین محموله امدادی هلال احمر این استان به شهرستان زلزله زده خوی ارسال شد.
سید قاسم موسوی افزود: بعدازظهر امروز بارگیری ۴۶۵ دستگاه چادر امدادی در کامیون و تریلر انجام شد.
وی یادآوری کرد: این تعداد چادرهای امدادی در ۲ دستگاه کامیون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، یک دستگاه کامیون هلال احمر و یک دستگاه تریلر داوطلب هلال احمر بارگیری و به شهرستان خوی ارسال شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های تخصصی درمان اضطراری (BHCU) و تیم سحر(سفیران حمایت روانی) هلال احمر این استان از آمادگی لازم برای اعزام به منطقه زلزله زده برخوردارهستند.
موسوی اظافه کرد: با وقوع زلزله در شهرستان خوی با هماهنگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، از این استان سه تیم واکنش سریع و یک تیم آنست(سگ های زنده یاب)، متشکل از ۱۸ نفر از امدادگران و نجاتگران به شهرستان خوی اعزام شدند.
وی تاکید کرد: علاوه بر این تیم های عملیاتی، یک محموله امدادی نیز شامل ۴۰۰ دستگاه چادر نیز به شهرستان خوی ارسال شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سه دستگاه خودوری کمک دار سبک، یک دستگاه خودروی آنست و یک دستگاه تریلی نیز ساعاتی بعد از وقوع زلزله به خوی ارسال کردیم.
موسوی اظهارداشت: با ارسال دومین محموله چادرهای امدادی، تاکنون ۸۶۵ دستگاه از این چادر را به شهرستان خوی ارسال کرده ایم.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تیم های امدادی و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در حال ارائه خدمات امدادی در شهرستان خوی هستند.
گفتنی است، ساعت ۲۱:۴۴ هشتم بهمن‌ماه زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵.۹ ریشتر خوی را لرزاند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا