سیاسی و اجتماعیاخبار ویژه

ناجا و رسانه ملی همانند دوبازوی نظام اسلامی است

ناجا و رسانه ملی همانند دوبازوی نظام اسلامی در خدمت اطلاع رسانی و حفظ امنیت و اقتدار کشور فعالیت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با تبریک انتصاب سردار محمد طراقیه، ضمن گفتگو و تبادل نظر، از خدمات این نیرو در برقراری نظم و امنیت در جامعه قدردانی کرد.

لطیفی در این دیدار که قائم مقام و برخی مدیران مرکز هم حضور داشتند نیروهای انتظامی را حافظان مرزهای جغرافیایی و اخلاقی جامعه دانست و افزود: کارکنان خدوم این نیرو، برای حفظ امنیت و آرامش جامعه از جان، رفاه و حتی خانواده خود گذشته اند و شبانه روز مشغول انجام وظایف خطیرشان هستند.

وی با اشاره به اینکه ناجا و رسانه ملی همانند دوبازوی نظام اسلامی در خدمت اطلاع رسانی و حفظ امنیت و اقتدار کشور فعالیت می کنند تصریح کرد: همراهی بیشتر رسانه با نیروی انتظامی نقش موثری در تنویر افکار عمومی، آشنایی بیشتر مردم با قانون و نهایتا کاهش هزینه های عملیاتی ناجا خواهد داشت و پیوست رسانه ای اقدامات با ارزش این نیرو موجب افزایش اقتدار و محبوبیت پلیس در جامعه خواهد بود.

لطیفی ضرورت تعامل و همکاری بیش از پیش این دو نهاد را خاطرنشان کرد و اظهار داشت : تشکیل کمیته های مشترک برای همکاری‌های جدید و هم افزایی بیشتر قطعا می تواند در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش آگاهی های عمومی وتزریق آرامش روحی وروانی وتبیین امنیت بی بدیل موجود در بطن جامعه اثرگذار باشد.

رئیس رسانه استانی با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در تمام ارکان جامعه و لزوم حمایت از این نیرو، در خصوص همکاری و همراهی بیشتر رسانه با نیروی انتظامی اعلام آمادگی کرد.

فرمانده جدید انتظامی استان زنجان هم در این دیدار با قدردانی از صدا و سیما برای انعکاس عملکرد پلیس، رسانه ملی را خط مقدم مقابله با تلاش دشمن برای تغییر باورها و رسوخ در خانواده ها بمنظور کمرنگ کردن ارزشها و مقابله با جنگ اقتصادی دشمن در قالب قاچاق کالا و ضربه به تولید ملی دانست.

سردار طراقیه افزود: نقش صدا و سیما در ایجاد احساس امنیت، کمتر از پلیس نیست و صدا و سیما با تهیه و پخش گزارش های به موقع و مستند نقش مهمی در کنترل بحران ها و تامین امنیت داشته و دارد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: زمینه سازی رسانه ملی در مباحثی مانند افزایش و ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با معتادان متجاهر، قاچاق کالا و اجناس تقلبی همچنین کاهش تلفات ترافیکی قبل، حین و بعد از عملیات پلیس، موجب محبوبیت و اقتدار ناجا در بین افکار عمومی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا