سیاسی و اجتماعی

تاسیس کلینیک مددکاری و مشاوره ایثارگران در زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از تاسیس کلینیک مددکاری و مشاوره ایثارگران در شهرستان زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، امیرعلی نیک‌بخش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در نشست با سلمان حسینی مدیرکل بهزیستی زنجان ضمن گرامیدشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: در حوزه مددکاری تاکنون فعالیت‌های به خوبی انجام شده است و اگر واحد مددکاری در بنیاد شهید تقویت شود و ارتباط مددکاران با خانواده‌های ایثارگران بیش از گذشته باشد، بسیاری از مسائل و مشکلات این قشر از افراد جامعه می‌تواند توسط مددکاران اجتماعی، رصد و در نهایت رفع شود.
وی با اشاره به نقش مهم و اساسی مددکاری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: با راه‌اندازی این کلینیک خدمتی ارزشمند و ماندگار به ایثارگران، در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به این عزیزان ارائه می‌شود.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز در این نشست با اعلام آمادگی نسبت به همکاری با بنیاد شهید به عنوان یکی از مهمترین همکاران اجتماعی گفت: بیش از نیمی از کارکنان بهزیستی از خانواده‌های ایثارگران هستند و بهزیستی مدیون و مرهون آرمان‌های انقلاب و خون شهدا است.
سلمان حسینی با بیان اینکه بهزیستی برگزار کننده دوره‌های ویژه و تخصصی روانشناسی و مددکاری است که می‌تواند یادگیری و آموزش را برای روان‌شناسان بنیاد شهید تسهیل کند، عنوان کرد: تاسیس کلینیک مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با همکاری بهزیستی می‌تواند همراه و یاری‌بخش خانواده معزز شهدا و ایثارگران باشد.
در پایان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از خدمات حمایتی تخصصی بهزیستی در زمینه پیگیری مناسب‌سازی زیست شهری جانبازان و معلولین و نگهداری مناسب و شایسته بیماران اعصاب و روان در مرکز حکیم تقدیر و با اهدای لوح سپاس از سلمان حسینی مدیرکل بهزیستی استان زنجان تجلیل کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا