دین و مذهب

طبخ و توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم در شهرستان خدابنده

۶ هزار پرس غذای گرم برای خانواده های تحت پوشش موسسات خیریه و نهادهای حمایتی شهرستان خدابنده طبخ و توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده زنجان در گفتگو با روابط عمومی اوقاف گفت:در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید سیدرضی موسوی و با هدف گرامیداشت یاد و نام این شهدای گرانقدر که دغدغه رفع مشکلات مردم و جامعه اسلامی را داشتند.
علی ذوالقدر افزود: از محل درآمد های موقوفه قیدار نبی علیه السلام که با نیات صرف در بقعه ، کمک و مساعدت به نیازمندان است و همچنین مشارکت ادارات حمایتی و موسسات نیکوکاری امروز تعداد ۶ هزار پرس غذای گرم طبخ و طی امروز و فردا در میان خانواده های تحت پوشش این نهادها و موسسات توزیع خواهد شد.
وی اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم و ۵ هزار بسته غذایی معیشتی توسط اداره اوقاف خدابنده توزیع شده که محل تامین بودجه همه این امورات خیر و احسان از محل درآمدهای موقوفه قیدار نبی علیه السلام بوده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده تصریح کرد: اوقاف به عنوان نهاد امانت‌دار موقوفات وظیفه نگهداری و ارتقای موقوفات را برعهده دارد و مهم ترین وظیفه اش اجرای نیت‌های درج شده در وقف نامه هاست که توسط واقفین به عهده ما گذاشته شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت:موقوفه قیدار نبی با بیش از ۱۵ هزار رقبه و ۹۰۰۰ هکتار مساحت بزرگترین و قدیمی ترین موقوفه استان زنجان است.
گفتنی است،یادبود سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و سیدرضی موسوی با همکاری و مشارکت، اوقاف و امورخیریه شهرستان خدابنده، کمیته امداد امام خمینی (ره) خدابنده، شهرداری خدابنده، موسسه نیکوکاری همای رحمت و موسسه نیکوکاری سردار سلیمانی برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا