سیاسی و اجتماعی

درخواست ۸ هزار و ۸۳۳ نفر “کارت هوشمند ملی” در ۳ ماهه امسال

37 هزارو 229 نفر در استان نسبت به درخواست کارت هوشمندملی هیچ اقدامی نکرده اند که این افراد معادل کمتر از 5درصد جمعیت واجدین شرایط را شامل می شود.

به گزارش روابط عمومی ثبت احوال استان زنجان : مدیر کل ثبت احوال گفت: تا پایان خرداد ماه ۹۵.۶۷ درصد ازجمعیت واجدشرایط نسبت به درخواست کارت هوشمند ملی اقدام نموده اند .
تصویر
سید علی شفیعی : ۳۷ هزارو ۲۲۹ نفر در استان نسبت به درخواست کارت هوشمندملی هیچ اقدامی نکرده اند که این افراد معادل کمتر از ۵درصد جمعیت واجدین شرایط را شامل می شود.

وی جمعیت واجد شرایط برای کارت هوشمند ملی در استان را ۸۶۰ هزار و ۳۹ نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون از ۸۲۲ هزار و ۸۱۰نفر ، درخواست کارت هوشمند ملی اخذ شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: در ۳ ماهه امسال ۸هزار و ۸۳۳ نفر در استان زنجان کارت هوشمند ملی درخواست کرده اند.

وی به ایستگاه‌های کاری فعال کارت هوشمند ملی در استان اشاره کرد و افزود : درحال حاضر تعداد ۱۲ اداره ۲ نمایندگی و ۱۷ دفتر پیشخوان به عنوان ایستگاه های فعال کارت هوشمندملی در استان هستند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان افزود: افرادی که هیچ اقدامی نکرده‌اند و درخواستی نداده‌اند برای دریافت خدمات از سایر دستگاهها باید اقدام به ثبت نام کنند و با ارائه درخواست ، اطلاعاتشان در پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور ثبت شود.

وی اظهار کرد: افرادی که برای کارت هوشمندملی خود اقدام نموده اند و چنانچه به هر دلیل پیامکی مبنی بر تحویل کارت هوشمند ملی خود دریافت نکرده اند می توانند با استفاده از کد دستوری #۶۰۹۰*۴* از طریق تلفن همراه خود از آخرین وضعیت کارت هوشمندملی خود مطلع شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا