علم و فناوری

بهره برداری جوانان روستای باغ دره از زیرساخت ارتباطی و اینترنتی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان اظهار داشت: این اداره کل تلاش می‌کند توسعه دسترسی ارتباطات و اینترنت برای همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان انجام پذیرد.

حامد سرایی افزود: در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری در سطح استان در زمینه توسعه شبکه‌های مخابراتی صورت گرفته و چند اپراتور تلفن همراه در استان مشغول به فعالیت هستند که گستره فعالیت آنها از ‌شهرها تا روستاهای دورافتاده، توسعه یافته است.

وی تصریح کرد: روستای باغدره از توابع شهرستان خرمدره، با جمعیت نزدیک به ۲۰۰ نفر دارای ۶۲ خانوار است که تا چندی قبل محروم از پوشش اینترنت مطلوب بود اما با تلاش کارشناسان حوزه ارتباطات در این روستا و احداث سایت همراه اول در سال گذشته، هم اکنون ارتباطات این روستا ارتقاء پیدا کرد و پوشش ارتباطی و خدمات نسل سوم تلفن همراه برقرار شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: امیدوارم جوانان روستای باغ دره از زیرساخت ارتباطی و اینترنتی ایجاد شده بهره برداری لازم برای فروش برخط محصولات روستای خود را به عمل آورند و گام موثری برای رونق اقتصادی روستای خود در قالب توسعه اقتصاد دیجیتال بردارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا