دین و مذهب

دیدار با بیش از یک هزار خانواده‌های شهدای زنجانی

در 3 ماه نخست سال جاري؛ بيش از 1000 ديدار با خانواده‌هاي شهدای زنجانی انجام شد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۰۰۰ دیدار با خانواده معظم شهدا در زنجان انجام شده است.
امیرعلی نیک‌بخش با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدای والامقام یکی از مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید است، اظهار کرد: این دیدارها در قالب طرح سپاس و با همکاری مسئولان استان صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه خادمین شهدا علاوه بر دیدارهای حضوری به صورت تلفنی نیز همواره جویای احوال جامعه ایثارگری هستند، تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ مسئولان بنیاد شهید ۱۰۰۰ تماس تلفنی نیز با این عزیزان برقرار کرده‌اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه با بیان اینکه یکی از وظایف بنیاد شهید توجه به نیازهای هر یک از گروه‌ های جامعه ایثارگری و پیشگیری و مصون ‌سازی آنها در برابر آسیب‌ های روانی، اجتماعی، ارتقای بهداشت روانی و تحکیم آن است، اضافه کرد: در این ایام ۳۰۰ مورد مددکاری فردی و ۷۰۰ جلسه مشاوره از قبیل مشاوره خانوادگی، روان‌درمانی، ازدواج، و تحصیلی راهنمایی… نیز به جامعه هدف ارائه شده است.
وی با بیان اینکه ۲۲ کارگاه آموزش خانواده نیز به همت حوزه مددکاری برای ایثارگران اجرا شده است، یادآور شد: برنامه‌‌های مددکاری اجتماعی و مشاوره از جمله مهمترین برنامه‌‌هایی است که از ابتدای تاسیس بنیاد شهید برای ارائه خدمت و ساماندهی نیازهای خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران شکل‌ گرفته است و از این منظور بنیاد شهید از دستگاه‌های پیشرو در ارائه خدمات حمایتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا