ورزش

حضور ورزشکاران زنجانی در مسابقات دو و میدانی لیگ باشگاه‌های جوانان کشور

مسابقات دو و میدانی لیگ باشگاه‌های جوانان کشور طی دو مرحله به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،محمود مرادی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه مسابقات دو و میدانی لیگ باشگاه‌های جوانان کشور طی دو مرحله به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب تهران برگزار می شود، گفت:مرحله اول مسابقات دو و میدانی لیگ باشگاه‌های جوانان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه برگزار خواهد شد و مرحله دوم به دلیل نامعلوم بودن زمان مسابقات اواخر مرداد یا اوایل شهریور سالجاری برگزار می شود.

مربی تیم دو و میدانی زنجان در لیگ باشگاه‌های جوانان کشور با بیان اینکه هدف اصلی ما حمایت از ورزشکاران بومی استان است،تصریح کرد:برای تکمیل تیم دو و میدانی از ظرفیت دیگر استان ها هم استفاده شده است.

مرادی افزود:با توجه به استعدادیابی صورت گرفته و پشت سر گذاشتن تمرینات، تلاش خواهیم کرد تا نماینده شایسته‌ای برای دو و میدانی زنجان در لیگ باشگاه‌های جوانان کشور باشیم.

وی با اشاره به حضور ۲۵ ورزشکار و ۵ مربی که یک تیم ۳۰ نفره را تشکیل می دهد عنوان کرد:در ۲۲ عنوان ماده دو و میدانی شرکت کننده داریم و امیدواریم نتایج خوبی را کسب کنیم.

مربی تیم دو و میدانی زنجان تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان استان این است که زمینه را برای حمایت سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی از ورزش استان فراهم کنند

مرادی با اشاره به اینکه معتقدیم حمایت از تیم‌های پایه باعث خواهد شد تا در سایر رده‌های سنی نیز این حمایت‌ها تداوم داشته باشد، تصریح کرد: در رشته دو و میدانی نیازمند حامی مالی هستیم ، زنجان ورزشکاران مستعدی بسیاری دارد که می توانند آینده استان و کشور را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه جوایز نفیسی توسط حامی مالی برای نفرات برگزیده در نظر گرفته شده است؛گفت:حضور حامی مالی ، انگیزه ورزشکاران در این رویداد ورزشی را دو چندان می کند تا نتیجه مطلوبی را برای استان کسب نماییم.

مربی تیم دو و میدانی زنجان در لیگ باشگاه‌های جوانان کشور با اشاره به اینکه زنجان همیشه در رشته دو میدانی نتایجی خوبی داشته است،تصریح کرد:ورزشکاران این تیم جزو سرمایه های استان محسوب می شوند، استعدادیابی ورزشکاران خوب است ولی نگه داشتن ورزشکار کاری سخت و دشوار است.

در ادامه حامی مالی تیم دو و میدانی پیام مخابرات زنجان ناصر رحیم‌زاده با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا با حمایت از این تیم، زمینه را برای افتخارآفرینی ورزشکاران دو و میدانی زنجان در این رویداد کشوری فراهم کنیم، عنوان کرد: با توجه به شناختی که از ورزشکاران و کادر فنی تیم دو و میدانی زنجان داریم، امیدواریم در پایان این رقابت‌ها نتایج درخوری برای نماینده زنجان به دست آید.

وی گفت: در شرایط کنونی، حمایت از ورزش اولویت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نبوده و اگر حمایتی در این عرصه انجام می‌شود، صرفاً به واسطه علاقه‌ای است که حامیان از ورزش دارند.

حامی مالی تیم دو و میدانی تصریح کرد:امیدواریم حمایت‌هایی که از ورزش استان توسط بخش خصوصی به عمل می‌آید، مقطعی نبوده و زمینه برای رشد و شکوفایی ورزش زنجان به واسطه این حمایت‌ها فراهم شود.

در پایان مربی تیم دو و میدانی زنجان در لیگ باشگاه‌های جوانان کشور از زحمات مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در راستای حمایت از این تیم ورزشی تشکر و قدردانی کرد.

گقتنی است محمود مرادی کارشناس ارشد تربیت بدنی، فوق دیپلم کامپیوتر ، مدرس دانشگاه های زنجان دبیر رسمی تربیت بدنی آموزش و پرورش است.

وی در کارنامه ورزشی خود قهرمانی مسابقات آمادگی جسمانی کشور، کسب نشان برنز مسابقات جایزه بزرگ و مسابقات قهرمانی کشور دوگانه (دو + دوچرخه) کشور،طی کردن ۱۶۹۴ پله برج میلاد در ۱۲ دقیقه،کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال جام مهرانه زنجان،پرورش رکورد دار روپایی جهان از روستایی دور افتاده و چندین روپایی زن رکورد دار و قهرمان کشور از مناطق محروم.مربی ورزش صبحگاهی شبکه اشراق و پارک ملت ( مهرانه ) را به ثبت رسانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا