اقتصاد

برگزاری دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در کراچی پاکستان

با همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان آذرماه، دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان گفت: دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران آذر ماه سال جاری با همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان برگزار می شود.
سیدرضا قندیلی با اشاره به اینکه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان به عنوان نماینده پذیرش و ثبت نام مشارکت کنندگان این نمایشگاه در شمالغرب کشور معرفی شده است اظهارداشت: دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران از ۲۵ الی ۲۸ آذر ماه و در مرکز نمایشگاههای بین المللی کراچی برگزار میگردد.
وی با بیان اینکه این رویداد با حمایت اتاق مشترک بازرگانی ایران و پاکستان برگزار می شود افزود: تنها می توان به یکی از نکات مهم این رویداد در شهر کراچی اشاره کرد که این شهر با جمعیت حدود ۱۸ میلیون نفر، بزرگترین شهر پاکستان وبه عنوان مرکز اقتصادی پاکستان محسوب می شود، و حضوردر این نمایشگاه می تواند فرصت مناسبی برای تعاملات تجاری و بازاریابی خارجی محسوب گردد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان با اشاره به جزئیات برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان به عنوان قطب صنعت نمایشگاهی ایران در منطقه شمالغرب و با هدف توسعه صادرات و رونق تولید اقدام به عنوان نماینده پذیرش و ثبت نام انحصاری شرکت های توانمندی ایران در شمالغرب کشور معرفی شده است.
قندیلی بابیان اینکه در این نمایشگاه گروه گسترده کالایی از ایران حضور خواهند داشت اضافه کرد: باتوجه به اینکه نمایشگاه های اختصاصی ایران در کشورهای تعیین شده به صورت هدفمند حضور می بایند، در این دوره نیز گروه های کالایی با زمینه فعالیت نفت، گاز، پتروشیمی، صنعت، آب و برق، لوازم و مصالح ساختمانی، صنایع کشاورزی و مواد غذایی، ماشین آلات و بسته بندی، لوازم خانگی، فرش و لوستر، شرکت های دانش بنیان و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی حضور می یابند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان به عنوان معین استانهای شمالغرب کشور شامل زنجان، قزوین، اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان می باشد افزود: شرکت های توانمند صادراتی، تولیدی و خدماتی و به خصوص دانش بنیان می تواند در این منطقه نسبت به حضور در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان با شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان تماس حاصل نمایند.
گفتنی است دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان از ۲۵ لغایت ۲۸ آذر ماه سال جاری در محل نمایشگاه های کراچی با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا