سیاسی و اجتماعی

اعمال طرح محدودیت های تردد در زنجان

اعمال طرح محدودیت های تردد در زنجان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ فرمانده انتظامی استان گفت: برابر تصمیمات ستاد مقابله با کرونا طرح محدودیت های جدید تردد از ساعت ۱۲ امروز، یکشنبه ۲۴ مرداد ماه آغاز و تا روز جمعه ۵ شهریور ادامه خواهد داشت.
سردار رحیم جهانبخش اظهار داشت: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های تردد در این چند روز پیش رو پیش بینی و اجرا می شود.
وی افزود : در اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا ورود خودرو های با پلاک غیر بومی به شهر های استان و همچنین خروج خودرو های با پلاک بومی از آنها ممنوع می باشد.
فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: کنترل های فیزیکی و سیستمی توسط همکاران پلیس راهور در تمامی شهر های استان صورت می گیرد.
این مقام ارشد انتظامی استان زنجان گفت: همه مجوز‌هایی که تا قبل از تاریخ ۲۴مرداد ماه از سوی هر مرجعی که صادر شده براساس مصوبه ستاد ملی کرونا فاقد اعتبار می‌باشد.
سردار جهانبخش با تاکید بر اعمال محدودیت های اعلام شده از سوی پلیس در اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا تصریح کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم از سفر پرهیز کرده و با اجرا ی مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا و رعایت محدودیت ها اعمال شده پلیس را در خدمت رسانی یاری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا