اقتصاد

سیب و پرتقال از پرمصرفترین میوه‌های شب عید است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، عبداله جعفری ر اولین جلسه کارگروه راهبری میوه نوروز ۱۴۰۳ استان زنجان، گفت: طرح توزیع میوه تنطیم بازار در نوروز یکی از برنامه های محوری در استانها تعریف و عملیاتی میگردد، که به نوبه خود در کمک به تنظیم بازار ایام پرمصرف پایانی سال موثر است. .
مدیر تعاون روستایی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال دو نوع میوه سیب و پرتقال که از پرمصرفترین میوههای شب عید است در سبد توزیع قرار داده خواهد شد، افزود: در این طرح میوه با کیفیت مناسب به طور مستقیم به دست مصرف کننده می‌رسد.
وی اظهار داشت: با بکارگیری تمام امکانات و با رعایت مقررات مربوطه روند توزیع در راستای اجرای مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان به طور مستمر صورت می گیرد تا طرح مذکور به نحو مطلوب اجرا گردد .
گفتنی است، پس از برگزاری جلسه کارگروه تنظیم بازار استان به ریاست معاون اقتصادی استاندار و بر اساس مصوبات این جلسه، اولین جلسه کارگروه راهبری میوه ایام پایانی سال با موضوع تعیین مباشر و هماهنگی خرید و ذخیره سازی میوه شب عید به منظور بررسی نحوه اجرای طرح خرید، ذخیره سازی و توزیع میوه در ایام پایانی سال ۱۴۰۲ و نوروز ۱۴۰۳ با حضور عبداله جعفری مدیر تعاون روستایی استان زنجان، مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی ، نماینده اعضاء از سازمان صمت، بازرسی کل استان، استانداری و … در مهرماه سال ۱۴۰۲ درمحل سالن شهید سردار سلیمانی تعاون روستایی استان برگزار شد .
لازم به ذکر است، در این جلسه نحوه انتخاب مباشر و سهمیه تدارک میوه برای پایان سال مشخص شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا