سیاسی و اجتماعی

ساخت باغ هاشمی نژاد در منطقه «بی‌سیم» زنجان

باغ هاشمی نژاد در مساحتی به میزان 6.8 هکتار در منطقه «بی‌سیم» زنجان احداث می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان ،علیرضا انصاری معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری زنجان گفت: در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت:باغ هاشمی نژاد در مساحتی به میزان ۶.۸ هکتار در منطقه «بی‌سیم» زنجان احداث می شود.

وی با اشاره به طراحی متفاوت ساخت این بوستان گفت: طبق برنامه‌ریزی برای نخستین بار آسفالت رنگی در این بوستان استفاده خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این بوستان یک مجموعه کامل از فضای فرهنگی، اجتماعی و تفریحی است، اظهار داشت: سالن آمفی‌تئاتر، پیاده‌راه، مسیر دوچرخه‌سواری، فرهنگسرا، مغازه‌هایی با کاربرد فرهنگی، زمین بازی، فضای سبز، شهربازی کودکان، آلاچیق‌های خانوادگی، فضاهای اجتماعی و… در این بوستان لحاظ شده که خدمات زیادی می‌تواند به اهالی این منطقه ارائه دهد.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری زنجان افزود:مدت اجرای این قرارداد یکساله و مدت تضمین قرارداد هم ۳۶ ماه تعیین شده است و برای آن روزشمار نصب خواهد شد و قرارداد نیز به‌صورت C (صرفا پیمانی) است و صفر تا ۱۰۰ پروژه را قرارگاه انجام می‌دهد.

انصاری با اشاره به جزئیات ساخت این پروژه شهری گفت:قرار داد این پروژه به مبلغ ۱۳۴ میلیارد تومان و به صورت ۱۰۰ درصد پیمانی ساخته خواه شد و به لحاظ مبلغی نیز ۳۰ درصد از اعتبار به‌ صورت نقدی توسط شهرداری پرداخت می‌شود و ۷۰ درصد از مبلغ قرارداد به‌ صورت غیرنقدی خواهد بود.

وی با بیان اینکه برآورد اعتبار لازم برای احداث این باغ بر اساس فهرست ۱۴۰۰ در ۲۸ بهمن سال گذشته به پیمانکار ابلاغ شده است، گفت: احداث این مجموعه، موارد ترافیکی داشت که لحاظ شده و همچنین ایمنی مجموعه از حفاظت و حراست گرفته تا ورود آورژانش و آتش‌نشانی در احداث مجموعه پیش‌بینی شده و تاییدیه شورای فنی و ترافیک استان را اخذ کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا