اخبار ویژه

انعقاد تفاهم‌نامه ساخت بوستان هاشمی‌نژاد با قرارگاه خاتم

بوستان هاشمی‌نژاد با محوریت خانواده و با رویکرد اشتغالزایی و تامین فضای سبز و نیازمندی‌های فرهنگی و اجتماعی منطقه خواهد بود.

بوستان هاشمی‌نژاد با محوریت خانواده در زنجان احداث می شود

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجانرئیس شورای شهر زنجان در جلسه علنی شورا گفت:بوستان هاشمی‌نژاد با محوریت خانواده در زنجان احداث می شود بوستان هاشمی‌نژاد با محوریت خانواده در زنجان احداث می شود

منصور مرادلو با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با قرارگاه خاتم برای ساخت بوستان هاشمی‌نژاد اظهار داشت: همه مجوزهای لازم برای انعقاد قرارداد احداث بوستان هاشمی نژاد در یک محدوده ۶.۸ هکتاری، اخذ شده است.

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۹۹ همکاری با قرارگاه خاتم‌الانبیا آغاز شده است ،تصریح کرد:در تلاشیم از ظرفیت این قرارگاه در اجرای پروژه های بزرگ شهری بهره ببریم.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به ارائه جزئیات همکاری قرارگاه در ساخت پارک هاشم‌نژاد عنوان کرد: بوستان هاشمی‌نژاد طبق توافق صورت‌گرفته به مساحت ۶.۸ هکتار در منطقه بی‌سیم زنجان احداث می‌شود.

مرادلو با بیان اینکه این زمین به بنیاد مستضعفان تعلق داشت و سال‌ها مشکل اجتماعی، فرهنگی در این محدوده ایجاد کرده بود خاطر نشان کرد: پس از پیگیری‌های متعدد، بنیاد مستضعفان آن را به شرط ایجاد بوستان، به شهرداری زنجان واگذار کرد.

وی با بیان اینکه بوستان یک مجموعه کامل از فضای فرهنگی، اجتماعی و تفریحی خواهد بود تصریح کرد: سالن آمفی‌تئاتر، مسیر دوچرخه‌سواری، فرهنگسرا، پیاده‌راه، آسفالت رنگی، مغازه‌هایی با کاربری فرهنگی، زمین بازی، شهربازی کودکان، آلاچیق‌های خانوادگی، فضاهای اجتماعی در این بوستان لحاظ شده است.

رئیس شورای شهر زنجان گفت: بوستان هاشمی‌نژاد با محوریت خانواده و با رویکرد اشتغالزایی و تامین فضای سبز و نیازمندی‌های فرهنگی و اجتماعی منطقه خواهد بود.

مرادلو افزود: باغ هاشمی‌نژاد در مدت یک سال احداث می‌شود و مبلغ قرارداد آن نیز ۱۳۴ میلیارد تومان است که ۳۰ درصد به‌صورت نقدی و ۷۰ درصد نیز زمین به‌صورت مزایده به پیمانکار واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهر زنجان وضعیت مطلوبی در سال های گذشته نداشت، اظهار داشت: انتظاراتی که مردم داشتند و همچنین مسافرانی که از شهر زنجان گذر می‌کردند، رضایت نداشتند اما حرکت، جنبش و خیزشی که از ابتدای سال جاری در آسفالت‌ریزی آغاز شده سعی در جالب رضایت شهروندان دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به نهضت آسفالت‌ریزی ادامه داد: این نهضت، حرکت خوبی است که با همگامی شورا و شهرداری آغاز شده و اعتبارات این بخش نسبت به سال گذشته بیش از ۵ برابر افزایش یافته است و این عملیات تا مهر و آبان سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آسفالت معابر اصلی شهر از جمله بزرگراه ۲۲ بهمن، میدان استقلال تا میدان ۱۵ خرداد که تا میدان بسیج ادامه خواهد داشت، انجام شده است، خاطر نشان کرد: خدمات آسفالت‌ریزی در هر ۴ منطقه شهر زنجان دیده خواهد شد.

مرادلو به قرارداد ۸۰ میلیارد تومانی شهرداری با پیمانکاران آسفالت اشاره کرد و افزود : نهضت آسفالت‌ریزی، حرکتی توام با کار کارشناسی است چرا که تمام معابر سطح شهر زنجان اسکن شده و با استفاده از این اطلاعات از ژئوکامپوزیت در آسفالت‌ریزی برای جبران تَرَک‌های عرضی استفاده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا