اقتصاد

آبرسانی به ۱۱۰ روستا در استان زنجان تا پایان شهریور

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طی سفر اخیر وزیر محترم نیرو به استان زنجان، مهندس محرابیان بر بهره برداری از پروژه های آبرسانی روستایی در دست اجرا در استان زنجان در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) تا پایان شهریور ماه سال جاری تاکید کرده و دستور عقد قرارداد برای آبرسانی به ۱۱۰ روستای دیگر را نیز صادر کرد.

علیرضا جزءقاسمی اظهار کرد: در حال حاضر آبرسانی به ۵۷ روستای استان زنجان در قالب طرح های محرومیت زدایی کشور، با اعتباری معادل ۱۰۰۰ میلیارد ریال و با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا می باشد.

وی افزود: این ۵۷ پروژه با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان و سازمان بسیج سازندگی استان که معین قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در استان می باشد در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: طرح های محرومیت زدایی آب روستایی در استان زنجان، در چهار شهرستان ایجرود، زنجان، طارم و ماهنشان اجرا می شود.

وی گفت: این پروژه ها شامل حفر و تجهیز چاه، احداث خط انتقال، مخزن ذخیره آب، شبکه توزیع، ایستگاه پمپاژ، بهسازی و نوسازی شبکه می باشد.

جزءقاسمی ادامه داد: اجرای این طرح ها با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا می باشد که با تکمیل آن بخشی از مشکل تامین آب روستاهای استان رفع می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی آبرسانی به ۵۷ روستای استان زنجان شامل مجتمع های آبرسانی معجزات و آلاچمن در شهرستانهای زنجان، ایجرود و خدابنده و روستاهای هندی کندی، دستجرده، هارون آباد، هزاررود، گیلانکشه و تشویر در شهرستان طارم و روستاهای پری و خانجین در ماهنشان و ایجرود می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا