اقتصاد

 پلمپ یک واحد صنفی به جرم تقلب در فروش و احتکار کالا

یک واحد صنفی به جرم تقلب در فروش و احتکار کالا در شهرستان ابهر  پلمپ شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر، با اشاره به پلمپ یک واحد صنفی در شهر صائین قلعه، گفت: متهم این پرونده به جرم فروش برنج تقلبی و احتکار کالای اساسی دستگیر شد..

سرهنگ محمد مهدیخانی افزود: در پی دریافت خبری در خصوص فروش برنج‌های تقلبی و احتکار کالا از سوی یک واحد صنفی، تیمی از کارشناسان نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی اظهار داشت :با تایید خبر از سوی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان، اکیپی متشکل از نمایندگان ادارات جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی ، پاوای شهرستان با حضور در محل انبار کالا در شهر صائین قلعه، اقدام به بازگشائی درب انبار و مغازه نمودند.

سرهنگ مهدیخانی گفت:در بررسی انباری مشاهده شد ۵ تن و ۱۹۰ کیلو گرم برنج هندی از نوع جی تی اس در انبار و مغازه موجود بوده و متصدی واحد صنفی با هدف گران فروشی اقدام به احتکار و عدم عرضه آن به بازار ضمن تهیه برنج دولتی با تغییر گونی های این برنج آن را بصورت آزاد به فروش میرساند .

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر ، با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه، اذعان داشت:با دستور تعزیرات حکومتی شهرستان ضمن صورت برداری از اموال کشف شده انبار و مغازه تا تعیین تکلیف نهایی پلمپ گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا