دین و مذهب

پروژه های حوزه راه و شهرسازی به نام شهدا مزین شود

در راستای پاسداشت یاد و نام شهدا، پروژه ها و طرح های حوزه راه و شهرسازی به نام شهدا مزین شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،حمید مردانیان  در جلسه شورای هماهنگی امور حمل و نقل راه و شهرسازی استان در محل راه آهن شمالغرب کشور گفت: خدمت به جامعه ایثارگری و خانواده شهیدان افتخار بسیار بزرگی است و باید این مهم به جد مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه کارها و اقدامات خوبی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت توسط ارگان های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد،ابراز داشت؛اعتبار و هویت یک کشور با یاد شهیدان و خانواده آنها است.
مشاور وزیرراه و شهرسازی در امور ایثارگران، تاکید کرد: باید پیوست فرهنگی و اجتماعی در پروژه ها و برنامه های بخش راه و شهرسازی دیده شود.
مردانیان با بیان اینکه در نامگذاری ابنیه ها و ساختمان ها و راهها از نام شهیدان استفاده شود بیان داشت: طی دوران دفاع مقدس رزمندگانی از مناطق روستایی به شهادت رسیدند که باید برای پاسداشت نام و یاد آنها برنامه ریزی ویژه صورت بگیرد.

وی متذکر شد: باید تمام ارگان های زیر مجموعه راه و شهرسازی نام ساختمان ها و ابنیه ها و راهها را به نام شهیدان والا متبرک کنند.

مردانیان بر لزوم تقویت فرهنگ دفاع مقدس و ابثار و شهادت تاکید کرد و افزود: امروز جامعه به این مهم نیاز جدی دارد.
وی گفت ؛ در شرایط کنونی که وزارت راه‌وشهرسازی یکی از ارکان اصلی توسعه زیربناهای کشور است، یک مسئله مهمی که می‌تواند ما را در به ثمر رساندن وظیفه خطیر خود یاری کند، استفاده از بحث جهاد و ایثار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد؛ در دوره جنگ نرم آن‌چیزی که می‌تواند راهنما، کمک و نقشه راه ما باشد، بحث جهاد و ایثارگری است.

مشاور وزیر راه و شهرشازی در امور ازثارگران افزود؛ درتمام زیرمجموعه‌های ادارات وزارت راه‌وشهرسازی از کارشناسان تا عالی‌ترین رتبه‌ها از جامعه ایثارگران حضور دارند که ادارات را مدیریت کرده و کارهای مردم را پیش می برند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا