ورزش

لزوم سلامت جسمی ورزشکاران برای قهرمان پروری

یکی از مولفه های قهرمان پروری در امر ورزش توجه به سلامت جسمی ورزشکاران است که انتطار داریم تمام ارگانهای عضو مجمع از جمله علوم پزشکی و هلال احمر که به تازگی به جمع ما پیوستند ما را در رسیدن به این مهم یاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مجمع سالیانه هیات پزشکی استان زنجان با حضور نوروزی رئیس فدراسیون و دیگر اعضای مجمع امروز یکشنبه درسالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

دکتر نوروزی در این مجمع اظهار کرد: در گذشته در کنار یک تیم تنها سرمربی، مربی و سرپرست حضور داشتند، اما الان بر روی نیمکت تیم های حرفه ای پزشک، فیزیوتراپ، ماساژور، کارشناس تغذیه، روانشناس و دیگر متخصصین پزشکی ورزشی حضور دارند.

وی ادامه داد:بسیار خرسندیم از اینکه سرپرست اداره اداره ورزش و جوانان استان به فلسفه وجودی پزشکی ورزشی آگاهی کامل دارند وهمین موضوع میتواند دررسیدن به اهداف هیات بسیار موثر باشد.

نوروزی تصریح کرد:یکی از مولفه های قهرمان پروری در امر ورزش توجه به سلامت جسمی ورزشکاران است که انتطار داریم تمام ارگانهای عضو مجمع از جمله علوم پزشکی و هلال احمر که به تازگی به جمع ما پیوستند ما را در رسیدن به این مهم یاری کنند.

در پایان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی آموزش ماساژ ورزشی را یکی دیگراز وظایف فدراسیون دانست و افزود: در مجموعه های مختلف ما شاهد آموزش ماساژ هستیم با این وجود اگر شخصی در مجموعه ورزشی اقدام به این کار کند باید مدرک فدراسیون را کسب کرده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا