فرهنگ و هنر

اجرای فیبرنوری از اولویت های شرکت مخابرات می باشد

اجرای فیبرنوری و ارائه خدمات به روز ، جزو اولویت های شرکت مخابرات ایران می باشد.

جانشین مدیر مخابرات منطقه زنجان با نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان ،جانشین مدیر مخابرات منطقه زنجان با نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
مهندس حبیب اله شبستانی گفت: در حال حاضر ۹۰سایتbts در شهرستان خدابنده به مشترکین خدمات رسانی کرده است.
جانشین مدیرمخابرات منطقه زنجان در ادامه اظهارداشت: اجرای فیبرنوری و ارائه خدمات به روز ، جزو اولویت های شرکت مخابرات ایران می باشد.
مهندس شبستانی در ادامه به تعرفه های تلفن ثابت اشاره کرد و گفت : طی سالیان گذشته، درشرکت مخابرات ایران افزایش هزینه کارکرد و تعرفه های تلفن ثابت افزایش نیافته است،که این امر باعث بروز مشکلات در ساختار شرکت مخابرات ایران شده است‌.
دکتر سیدالبرزحسینی،نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی،با قدردانی از فعالیت های انجام شده در حوزه ارتباطات در شهرستان خدابنده اظهارداشت: وظیفه نمایندگان،مطالبه گری برای حوزه انتخابیه خوداست و برای پیگیری خواسته های به حق مخابرات منطقه زنجان کوتاهی نخواهم کرد.
دکتر حسینی در ادامه تصریح کرد: انتظارم از مخابرات منطقه زنجان،ارائه خدمات مطلوب ارتباطی به اهالی شهرستان خدابنده خواهد بود.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در پایان از همکاری و مساعدت در جهت رفع موانع ومشکلات شرکت مخابرات ایران خبرداد و افزود: تلاش نمایندگان در جهت رفع مشکلات و با اتکاء به قانون اساسی است و در این راستا ازهیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا