اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

شروع به کار ادارات زنجان از ساعت ۷ تا ۱۳:۳۰

بر اساس مصوبه هیأت دولت، ساعت کاری اداری در این استان همزمان با سراسر کشور از ۲۱ خرداد تا سوم شهریور امسال از ۷ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: بر اساس مصوبه هیأت دولت، ساعت کاری اداری در این استان همزمان با سراسر کشور از ۲۱ خرداد تا سوم شهریور امسال از ۷ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

مرتضی شهامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آنجا که در ساعت کار جدید، کاهش ساعت های فعالیت ها را داریم بنابراین این موضوع نیازمند مصوبه دولت بود.

وی ادامه داد: پیش از این موضوع تغییر ساعت های کاری و نه کاهش آن، مطرح بود که این امر به استان ها واگذار شده بود ولی با مصوبه جدید دولت، ساعت کاری اداری در این استان همزمان با سراسر کشور از ۲۱ خرداد تا سوم شهریور امسال از ۷ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید با به‌کارگیری راهکارهای مناسب در صرفه‌جویی انرژی نقش مهمی ایفا کنند، همچنین برخی از دستگاهها می توانند با راه‌اندازی نیروگاه‌های کوچک‌مقیاس و تجدیدپذیر علاوه بر مدیریت مصرف، در تامین برق کشور نیز سهمی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا