اقتصاد

توزیع بیش از یک هزار تن آرد خام خانه‌پز روستایی در استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: یک هزار و ۲۵ تن آرد خام به روستاهایی که فاقد نانوایی هستند مثل سالیان گذشته در بهمن و اسفند ماه سال جاری توزیع شده است.
ولی اله زمانی، در رابطه با توزیع آرد خام خانه‌پز به روستاهای فاقد نانوایی استان زنجان، اظهار کرد: یک هزار و ۲۵ تن به روستاهای استان که فاقد واحد نانوایی بودند، آرد خام خانه‌پز توزیع شده است.
زمانی گفت: تامین و توزیع بیش از یک هزار و ۲۵ تن آرد خام روستایی برای ۱۷۰ روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود ۴۰ هزار نفر در سطح استان زنجان انجام شده است.
وی افزود: بر اساس لیست اسامی ساکنان روستاییان که به تایید شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و بخشداران مناطق استان می‌رسد، نمایندگان معتمد روستاهای استان برای تحویل و توزیع آرد خام خانه‌پز خود در دو نوبت شش ماهه اول و دوم به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان مراجعه می کنند.
این مسئول با اشاره به در نظر گرفتن وضعیت جوی و پیش‌بینی مسدودی جاده‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی استان زنجان، خاطرنشان کرد: از آبان‌ماه امسال‌ نسبت به برنامه‌ریزی و هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌های استان به منظور تحویل بموقع آرد خانه‌پز روستاهای استان به‌ خصوص به روستاهای صعب‌العبور اقدامات لازم انجام می پذیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا