اقتصاد

سه پروژه ملی راه سازی در شهرستان طارم در دست اجرا است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم، اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه راه کلور-درام را حدود ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای اجرای این پروژه تاکنون حدود ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده که ۵۰ درصد آن تهاتر بوده است.
سید غفور شفیعی با اشاره به اینکه سه پروژه ملی راه سازی در شهرستان طارم در دست اجرا است، گفت: پروژه راه کلور – درام بامشخصات راه اصلی بوده و از محل منابع ملی تامین می شود. 
وی با بیان اینکه پروژه کلور – درام در سال ۱۳۸۹ به تصویب رسیده و سال شروع اجرای پروژه ۱۳۹۰ بوده است،ابراز داشت: طول پروژه ۵۵ کیلومتراست که ۱۳ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی استان زنجان شهرستان طارم واقع شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم، با بیان اینکه از این میزان ۴.۵ کیلومتر درسال ۱۳۹۸ با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید، تاکید کرد:‌ کل مسیر نیز در حوزه استحفاظی استان زنجان و شهرستان طارم امسال بازگشایی و تا سه راهی روستای خساره آسفالت می شود.
پروژه کلور درام یک پروژه ملی است 
شفیعی،اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه را حدود ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای اجرای این پروژه تاکنون حدود ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده که ۵۰ درصد آن تهاتر بوده است.
 وی بیان داشت: پروژه کلور – درام در زنجان پروژه ملی بوده و بهره برداری آن برای استان زنجان بسیار مؤثر خواهد بود.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم ،با بیان اینکه راه به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه‌ای هر منطقه و استانی محسوب می شود، گفت: راه نقش بسیار مهم و اساسی در حمل و نقل کالا و مسافر دارد.
شفیعی با بیان اینکه اجرای پروژه کلور به درام در جذب گردشگران،تسهیل تردد و توسعه صادرات محصولات شهرستان طارم بسیار موثر است،گفت:همچنین ۳۰ الی ۴۰ درصد از ترافیک استان اردبیل از مسیرهای زنجان – سرچم،گردنه حیران،اسالم،پونل،از این محور خواهد بود و یک مسیر با حداقل مخاطرات، غیر برفگیر به شمار می رود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا