اقتصاداخبار ویژه

پایش عملکرد مجاری عرضه سوخت منطقه زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان ضمن تاکید به اینکه نظارت مستمر بر عملکرد جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی از اولویت های مهم شرکت ملی پخش است گفت : عملکرد مجاری عرضه سوخت منطقه با انجام یک هزارو ۷۰۲ بازدید میدانی پایش شد.
علی مقدم با اشاره به وجود ۱۰۵ جایگاه عرضه سوخت در منطقه زنجان افزود: در نیمه نخست سال جاری ، تعداد یک هزار و ۷۰۲ بازدید میدانی از جایگاه های منطقه انجام شد.
مقدم به بازدید های به عمل آمده توسط گروه معین متشکل از واحد های بازرسی، حراست ، HSE ، سامانه هوشمند ، روابط عمومی منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با هدف بررسی تراکنش های غیر متعارف ، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت ، پیگیری شکایات مشتریان ، رعایت نکات ایمنی و بررسی وضعیت تجهیزات ایمنی و آتش نشانی جایگاه ها در بازه زمانی یاد شده ، یک هزارو ۷۰۲ بازدید از مجاری عرضه سوخت منطقه به عمل آمد.
این مقام مسئول افزود : جلب رضایت مشتریان از اولویت های مهم شرکت ملی پخش به شمار می آید ، تصریح کرد : از شهروندان عزیز می خواهیم تا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود از طریق شماره تماس ۳۳۳۲۱۶۰۰-۰۲۴ روابط عمومی این شرکت و بازرسی ۳۳۰۴۸۱۶۵-۰۲۴ و سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ۰۹۶۲۷ در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری رسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا