پزشکی و سلامت

اهدای عضو، اهدای زندگی

اعضای بدن دانش آموز زنجانی به چند بیمار جانی دوباره بخشید

به گزارش پایگاه خبری آسان زنجان،اعضای بدن زنده یاد “مرتضی رجبی” دانش آموز مدرسه آیت‌الله طالقانی روستای گوگجه ییلاق خدابنده در استان زنجان، با رضایت خانواده اش به چند بیمار نیازمند پیوند اهدا شد و به آنها حیاتی دوباره بخشید.

گفتنی است، در اقدامی انسان دوستانه اعضای بدن زنده یاد “مرتضی رجبی” دانش آموز مدرسه آیت‌الله طالقانی روستای گوگجه ییلاق خدابنده، با رضایت خانواده اش به چند بیمار نیازمند پیوند اهدا شد و به آنها جانی دوباره بخشید.

این اقدام ارزشمند نشانه ایثار، گذشت و نوع دوستی است و یقینا در پیشگاه خداوند متعال دارای ارج و قرب بوده و در یاد و خاطر معلمان، دانش آموزان و جامعه ماندگار خواهد بود.

گفتنی است زنده ‌یاد مرتضی رجبی ۱۲ ساله ساکن روستای گوجه ییلاق از توابع خدابنده که به دلیل سانحه رانندگی به بیمارستان‌ موسوی انتقال یافته بود، به دلیل وخامت وضعیت، تلاش پزشکان و پرسنل بیمارستان برای نجات وی موثر واقع نشد و پس از مرگ مغزی توسط تیم معالج، کارهای لازم برای کسب رضایت خانواده از وی انجام شد وبا کسب رضایت از خانواده، بیمار برای اهدای ارگان‌ها به بیمارستان سینای تهران منتقل و این عمل خداپسندانه انجام شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا