اقتصاد

اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به طرح‌های گاز رسانی صنعتی

بیش از 48 میلیارد تومان به طرح‌های گاز رسانی صنعتی در استان زنجان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با تاکید بر تبیین شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب گفت: در طول خدمت دولت سیزدهم برای گاز راسانی ۱۰۱ واحد صنعتی در استان حدود ۴۸ میلیارد و ۹۸ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.
رحیم سلیمانی‌نژاد توجه ویژه به گاز رسانی در بخش صنعتی را از اولویت‌های دولت انقلابی خواند و افزود: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده در دولت مردمی ۱۰۱ واحد صنعتی به شبکه گاز رسانی کشور متصل شده است.
وی با اشاره به اینکه گاز رسانی به صنایع گامی در ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در جامعه است، افزود: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۸ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال اعتبار توسط گاز زنجان به بخش صنعتی استان اختصاص یافته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان توجه دولت به ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای رونق اشتغال و تولید پایدار، اذعان داشت: امیدواریم حرکت در این مسیر گامی موثر در توسعه شهرها و روستاها و ایجاد اشتغال پایدار در جامعه باشد.
سلیمانی‌نژاد با اشاره به اینکه گاز زنجان از آغاز کار خود تا کنون ۳۶۲ هزار و ۴۳۲ مشترک خانگی را به شبکه گاز رسانی متصل کرده است، یادآو شد: تا کنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش و پیگیری مسئولان گاز زنجان، ۳۲ هزار و ۶۹۴ مشترک در بخش تجاری، از خدمات گاز رسانی استان زنجان بهره‌مند می‌شوند.
وی یاد آور شد: در راستای خدمات رسانی و ایجاد رفاه اجتماعی در طول خدمت دولت سیزدهم ۳ هزار و ۴۶۷ مشترک تجاری و ۲۳ هزار و۹۳۴ مشترک خانگی جدید در استان به شبکه گاز رسانی کشور متصل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا