فرهنگ و هنر

پخش ویژه برنامه سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) از صدا و سیمای مرکز زنجان

همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و قیام خونین15 خرداد، صدا و سیمای مرکز زنجان ویژه برنامه های مختلفی را را آماده پخش کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و قیام خونین۱۵ خرداد، صدا و سیمای مرکز زنجان ویژه برنامه های مختلفی را را آماده پخش کرده است.
« تداوم آفتاب » عنوان ویژه برنامه گفت و گو محورشبکه اشراق است که با حضور کارشناسان مرتبط ضمن بیان اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) به بررسی برکات انقلاب اسلامی و نهضت امام در تغییر سیاست ابرقدرتها و شکل گیری جبهه جهانی مقاومت علیه استکبار می پردازد.
این برنامه در دو قسمت۵۰ دقیقه ای در تاریخ۱۳ و ۱۴ خردادماه از ساعت۲۲ پخش خواهد شد.
مستندهای شاخص و سیره روح الله(ره) در کنار سایر برنامه های تامینی هم در این ایام پخش می شود.
شبکه استانی صدا هم در دو ویژه برنامه ی « اورکلر امامی » با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و صاحبنظران مسائل سیاسی به بررسی تأثیر بسزای قیام ۱۵ خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد. کلام رهبر معظم انقلاب، گزارش تلفنی، شعر و سرود موضوعی از آیتم های این برنامه است که از ساعت۷ الی ۸ صبح و ۱۱ الی۱۲.۴۵دقیقه، چهاردهم خردادماه بصورت زنده پخش می شود
برنامـه « قا لارگی گون » با موضوع روند شکل گیری قیام امام و مبارزات ایشان تا زمان ارتحال همچنین شناخت میراث انقلابی به جای مانده از امام راحل، با حضور مدعونی از نسلهای اول و چهارم انقلاب و معرفی کتب مرتبط، ازساعت۱۵ روز یکشنبه بمدت۶۰ دقیقه همراه شنوندگان خواهد بود.
مستندهای کشف الاسرار، امام روح الله و برنگ آئینه در کنار نمایش های رادیویی و سرودهای مناسبتی هم در این ایام از شبکه استانی صدا پخش خواهد شد.
معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم ضمن پوشش مراسم مناسبتی این ایام در سطح استان، با تولید گزارش های تبیینی امام روح ا.. و سربازان در گهواره به بررسی ابعاد شخصیتی حضرت امام و تاثیر انقلاب اسلامی در تغییر مناسبات جهانی، گزارش های یادداشت نیمه خرداد، خیابان امام و امام انقلابی، درخصوص قیام۱۵خرداد و نقش آن در روند پیروزی انقلاب می پردازد.
معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید و انتشار تولید موشن گرافیک با موضوع نظر سه تن از دانشگاهیان آمریکایی و همچنین تولید اینفوگرافیک با موضوع گفتمان استکبارستیزی امام خمینی(ره)، استکبارستیزی ، تولید پوستر در خصوص عزاداری زنجانی ها در ایام رحلت امام، تولید عکس نوشت با موضوع ابراز علاقه مردم زنجان به حضرت امام خمینی(ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی، بازنشر مستند کوتاه تولیدی فضای مجازی مرکز زنجان در خصوص نقش حضرت آیت الله سید عزالدین حسینی در قیام ۱۵ خرداد و حمایت از امام، بازتولید آثاری از عزاداری مردم برای ۱۴ خرداد از منابع آرشیوی، بازنشر تولیدات سیما و صدا در خصوص ۱۴ و ۱۵ خرداد و طراحی صفحه ویژه با نام امام خمینی(ره) در سایت مرکز و بارگذاری تمام تولیدات مرتبط همراه مخاطبان خود خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا