فرهنگ و هنر

صدور پروانه فعالیت انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی استان زنجان 

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از صدور پروانه فعالیت انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی در استان خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، امیر ارجمند گفت: براساس دستورالعمل نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های حرفه‌ای صنعت گردشگری و به‌منظور سامان‌دهی و نظام‌مند شدن فعالیت این واحدها، پروانه فعالیت انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی استان زنجان صادر شد.»
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: «اعضای این انجمن شامل سه نفر هیئت مدیره و بازرس است، که از طریق انتخابات میان مدیران واحدها انتخاب شده اند.
ارجمند افزود: با اخذ گواهینامه فعالیت و پروانه بهره‌برداری، این انجمن حرفه‌ای می‌تواند در حوزه‌هایی همچون نظارت بر فعالیت واحدهای زیرمجموعه، رسیدگی به شکایت‌ها، مشارکت در طرح‌های گردشگری و حضور در جلسات و کارگروه‌ها قوی‌تر عمل کند.
وی اظهار  اشت: با توجه به ساز و کار دولت مبنی بر کوچک‌سازی دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی، این انجمن‌های حرفه‌ای می‌توانند یک همراه خوب برای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باشند و در انجام بخشی از مسوولیت‌ها و اجرای برخی فعالیت‌ها به ما کمک کنند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان در خاتمه تصریح کرد: پیرو صدور پروانه فعالیت انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی، رسول غلامحسینی به‌عنوان رئیس هیئت مدیره و بهروز کاوندی، غلامرضا نقدی به عنوان اعضای هیئت مدیره این انجمن انتخاب شدند.

ام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا