سیاسی و اجتماعی

تشکیل ۱۳۲۵ پرونده حقوقی در حوزه اوقاف زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از تشکیل ۱۳۲۵ پرونده حقوقی در حوزه اوقاف زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان زنجان پایگاه خبری آسمان زنجان، حجت‌الاسلام مختار کرمی عدم آشنایی مردم به مقررات را یکی از دلائل افزایش این پرونده‌ها عنوان کرد و اظهار کرد: تعدادی از این پرونده‌ها مربوط به ادارات و سازمان‌های دولتی است.

وی با بیان اینکه تشکیل پرونده‌ی حقوقی آخرین اقدام اوقاف است، افزود: تلاش می‌شود استیفای حقوق موقوفات با تعامل و گفتگو انجام گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با تاکید بر اینکه ما موظف به مراقبت از حقوق موقوفات هستیم، تصریح کرد:
نهایت تعامل و همکاری را با مردم و سازمان‌ها داریم و علیرغم در دست داشتن احکام قطعی دادگاه اجرای آنها را به خاطر حل مساله با گفتگو به تاخیر می‌اندازیم.

وی با بیان اینکه در صورت عدم همکاری مجبور به اجرای قانون هستیم، خاطرنشان کرد: زمینه تشکیل هزاران پرونده‌ی حقوقی در استان وجود دارد اما به خاطر همکاری با مردم از این موضوع خودداری کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام کرمی ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری برخی از ادارات با اوقاف، خواستار همکاری بیشتر مردم و سازمان‌ها با این اداره کل شد و در پایان افزود :

همکاران این اداره کل در استان و ادارات اجرایی کلیه شهرستانها همیشه پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردمی هستند و آمادگی لازم جهت ارائه مشاوره و راهنمایی حضوری و تلفنی مردم عزیز را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا