سیاسی و اجتماعی

تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند

تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و در این میان تقویت تعاونی‌ها باعث ارتقای اقتصاد در جامعه می‌شود و باید به این مهم در استان بسیار بهاء داده شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و در این میان تقویت تعاونی‌ها باعث ارتقای اقتصاد در جامعه می‌شود و باید به این مهم در استان بسیار بهاء داده شود.

طیب جعفری از وجود چهار هزار و ۷۲۱ تعاونی در استان زنجان خبر داد و گفت: دو هزار و ۳۴۵ تعاونی غیر فعال هستند.

وی با بیان اینکه در سالجاری تعاونی های غیر فعال استان را فعال خواهیم کرد،اظهار کرد: باید مشکلات این تعاونی ها شناسایی و رفع شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و در این میان تقویت تعاونی‌ها باعث ارتقای اقتصاد در جامعه می‌شود و باید به این مهم در استان بسیار بهاء داده شود.

جعفری با بیان اینکه تعاون یکی از بخش‌های تاثیرگذار در توسعه اقتصادی ملی است،تاکید کرد: این استان ۶۴۵ تعاونی بانوان دارد و از این تعداد ۱۳۴ تعاونی بانوان فعال است و فعالیتشان بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه طی سال جاری فعالیت تعاونی ها در استان تقویت می شود چرا که در اقتصاد و افزایش در آمد مردم بسیار موثر است،ابراز داشت: در تعاونی های بانوان هزار و ۶۱۹ نفر فعال هستن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا