اقتصاد

مشکلی از لحاظ تولید روغن وجود ندارد

مشکلی از لحاظ تولید وجود ندارد و برای روغن نباتی جهان نیز که توانایی تامین نیاز استان به میزان ۴ برابر را دارد، مسؤولان پیگیر تهیه روغن خام هستند.

 

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: روغن به قیمت جدید و مصوب در فروشگاه های استان وجود دارد.
مهندس ناصر فغفوری به طرح نان و شیوه پرداخت یارانه اشاره کرد و گفت: این طرح با سلیقه و نظر مردم استان اجرایی می‌شود و از این لحاظ یک فرصت است.

فغفوری تاکید کرد: طبق خرید قبلی انجام شده توسط مردم شاهد رکود در بازه زمانی خرداد و تیرماه خواهیم بود.

وی گفت: مشکلی از لحاظ تولید وجود ندارد و برای روغن نباتی جهان نیز که توانایی تامین نیاز استان به میزان ۴ برابر را دارد، مسؤولان پیگیر تهیه روغن خام هستند.

وی گفت:  کارشناسان اقتصادی معتقدند که شیوه اختصاص ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی نادرست بود و تخصیص ارز به این قیمت قدرت نابرابر رقابتی بین بخش‌های مختلف ایجاد می‌کرد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ابراز داشت: موضوع تکلیفی به سازمان تامین به موقع و کافی کالاها است و اگر تامین و توزیع کالاها که آن هم مبنایی از تولید است، به موقع رخ نداده و یا کمبود کالا نباشد، مردم آن کالا را به چندین برابر قیمت واقعی خود می‌خرند.

فغفوری با بیان اینکه پرداخت یارانه‌ها نیز به صورت بخشی نقدی و بخشی در پرداخت نان است، تصریح کرد: در روزهای اخیر در حوزه خرید روغن با حجم بالایی از خرید مواجه بودیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا