سیاسی و اجتماعی

اتمام قسمت شرقی پروژه سبزه‌میدان در چند روز آینده

پروژه سبزه‌میدان پیشرفت خوبی در قسمت شرقی حاصل شده و طبق قولی که شهردار زنجان داده،نیمه خرداد فاز اول پروژه سبزه‌میدان در قسمت شرقی آماده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،منصور مرادلو در جلسه رسمی و علنی شورا که با حضور شهردار و معاون مالی و اقتصادی شهردار زنجان برگزار شد ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت:انتظار مردم، بهبود ارائه خدمات و به‌ویژه بهبود وضعیت آسفالت در شهر است.

وی با اشاره به اینکه با تلاش و همت شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان و لایحه ارسالی از سوی شهرداری، اعتبارات مربوط به آسفالت‌ریزی شهر زنجان افزایش یافته و به بیش از ۲ برابر می‌رسد، تصریح کرد: امیدواریم این موضوع موجب شتاب در بحث آسفالت‌ریزی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: با جدیت شهردار زنجان در هماهنگی بدنه شهرداری، کارها با نظم و انضباط پیش می‌رود و تلاش بر این است که رضایت مردم و خداوند را جلب کنیم.

مرادلو با اشاره به سفر شهردار، معاونین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زنجان طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری به شهر تبریز خاطرنشان کرد: در این سفر ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر تبریز، جلسات و تعاملاتی با شهرداری و شورای اسلامی این شهر انجام شد و تلاش شد تا از تجربیات موفق آن‌ها در پروژه‌های شهری استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه وعده تهیه مینی بوس‌ها در مراحل پایانی است و شهر زنجان جز نخستین شهرهایی است که در راستای رفاه حال شهروندان پیش قدم بوده است، گفت: همچنین ایستگاه‌های اتوبوس نیز با موافقت شورای ترافیک محقق خواهد شد که با تجهیز ناوگان و استفاده از اتوبوس‌های دو درب این نقیصه برطرف خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه به آخرین وضعیت پروژه سبزه‌میدان نیز اشاره کرد و افزود: پیشرفت خوبی در قسمت شرقی این پروژه حاصل شده و طبق قولی که شهردار زنجان داده،نیمه خرداد فاز اول پروژه سبزه‌میدان در قسمت شرقی آماده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا