سیاسی و اجتماعی

مهندس مجید ناصحی رئیس جدید شورا شد

مهندس مجید ناصحی با 9 رای به عنوان رئیس جدید شورا انتخاب شد.

در عصر روز چهارشنبه مورخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در حضور مقامات استانداری و فرمانداری و اصحب رسانه برگزار ش
به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مرادلو در جلسه رسمی و علنی با موضوع انتخاب هئیت رئیسه شورای اسلامی با اشاره به ایام سوگواری اباعبدا… و شجاعت حضرت زینب و خواری یزیدیان،گفت: دومین جلسه با موضوع انتخاب هیئت رئیسه درحال برگزاری است که در جلسه قبل بنا به دلایلی به نتیجه نرسیدیم و ما به دنبال راه حل برای مشکلات شهروندان هستیم و آن چیزی هست که دغدغه ما بوده و مسئولین از ما انتظار داشتند.
مرادلو با اشاره به انقلاب گفت: جریان، جریان انقلاب است و زمانی شهید بهشتی و شهید رجایی با یارانشان به شهادت می‌رسند، امام چقدر راحت با این مساله برخورد می‌کنند.این مسیر انقلاب پابرجاست و این مسیر ادامه دارد.
وی اظهار داشت: در بین اعضا شاید اختلاف نظر باشد اما همه در یک مسیر هستیم.
مرادلو تصریح کرد: اگر بودجه شهرداری از ۸۰۰ میلیارد به ۱۴۰۰ میلیارد رسیده نشانه تلاش عزیزان است. ما باید تلاش کنیم و فاصله را با استان های همجوار کم کنیم، ما باید پروژه های بزرگی را رغم بزنیم و کارهای بزرگی انجام دهیم.
در انتها مرادلو قبل انتخابات ضمن تبریک به هیئت رئیسه جدید گفت: من به عنوان سرباز کوچک خدمت رسانی خواهم کرد.
گفتنی است، بعد از صحبتهای مرادلو کاندید های هیئت رئیسه مشخص و به ترتیب؛
مهندس مجید ناصحی با ۹ رای به عنوان رئیس جدید شورا
حجت الاسلام محمد کاظم مجتهدی با ۹ رای به عنوان نایب رئیس شورا
مهندس سعید نجفی با ۷ رای به عنوان منشی اول شورا
و مهندس مهدی طالب با ۹ رای به عنوان منشی دوم شورا مشخص شدند
لازم به ذکر است که شمارش آراء با نظارت یک نفر از اصحاب رسانه صورت گرفت
بعد از انتخابات ناصحی رئیس جدید شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدا… و تشکر از اعتماد اعضا گفت: برخی قوانین غیر شفاف هستند و ما در خصوص انتخاب شهردار هم شاهد این موضوع بودیم. به هر حال اعضای شورای شهر اختیار نظر دارند. مسیر هایی در قانون پیش بینی شده و در برخی موارد در آن شاهد سکوت هستیم و امیدواریم تجدید نظر در این مورد به سرعت انجام گیرد.
ناصحی با اشاره به مشکل در شفافیت برخی قوانین گفت: ما در تله گره های کور قانونی افتاده بودیم. طی این مدت برخی اعلام نظرها، کارهایی که در شورا و شهرداری انجام می‌شد که آنها نیز مکمل هم هستند.در این مسیر سیاست گذاری با شورا و بار سنگین اجرای آن با شهرداری است و اگر موفقیتی هست هم برای شورا و هم برای شهرداری هست چراکه این دو مجموعه جدای از هم نیستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا