سیاسی و اجتماعی

اجرای طرح تبدیل خودروهای مسافر بر شخصی به دو گانه سوز

طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دو گانه سوز با اولویت خودرو های پرمصرف و اعطای یارانه از ماه های قبل شروع شده است و براساس آن حدود 75 درصد از هزینه تبدیل ، به صورت یارانه دولتی پرداخت می شود .

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت : از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تا کنون ، نزدیک به ۱هزارو۸۱۰ خودرو در سطح منطقه دوگانه سوز شد.
حمید حبیبی در این باره افزود : تا کنون۲ هزار و ۱۷۰ دستگاه خودرو در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱هزارو ۸۱۰ دو گانه سوز شدند و ۳۶۰ دستگاه خودرو دیگر نیز در صف تبدیل هستند.
وی با اشاره به آغاز دو گانه سوز کردن خودرو های مسافر بر اینترنتی بیان کرد : طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دو گانه سوز با اولویت خودرو های پرمصرف و اعطای یارانه از ماه های قبل شروع شده است و براساس آن حدود ۷۵ درصد از هزینه تبدیل ، به صورت یارانه دولتی پرداخت می شود .
حبیبی ادامه داد : برای خودروهای شامل طرح ، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می شود و مالکان خودروها می توانند با مراجعه به سایت فوق ، نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه های مجاز ، اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا