سیاسی و اجتماعی

فعالیت دو شیفته برخی از نانوایی‌ها در استان زنجان

40 واحد خبازی (نان لواش) در سطح شهر زنجان و مابقی در سایر شهرستان‌های استان، تا اطلاع ثانوی به‌ صورت فعال در دو شیفت کاری فعالیت خواهند کرد.

فعالیت دو شیفته برخی از نانوایی‌ها در استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: انتخاب بیش از ۱۰۰ واحد نانوایی برای ارائه نان به صورت دو شیفت کاری از روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سطح استان آغاز شده است.

ولی اله زمانی با اشاره به دو شفیته شدن برخی از نانوایی ها، اظهار کرد: به منظور افزایش رفاه حال مردم برای تهیه و تامین نان، این اداره‌کل با برنامه‌ریزی به عمل آمده تمهیدات لازم نسبت به تعیین بیش از ۱۰۰ واحد نانوایی منتخب به صورت دو شیفت کاری اقدام کرده است.

وی افزود: از این تعداد، ۴۰ واحد خبازی (نان لواش) در سطح شهر زنجان و مابقی در سایر شهرستان‌های استان، تا اطلاع ثانوی به‌ صورت فعال در دو شیفت کاری فعالیت خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برحسب هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداران شهرستان‌های تابعه با اولویت شهرها و مراکز شهرستان‌ها برای طبخ نان در شیفت بعد از ظهر با صلاحدید فرمانداران آن شهرستان نسبت به تعیین واحدهای نانوایی منتخب و فعالیت‌شان به‌صورت دوشیفت اقدامات لازم انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا